Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Team Lotus kiáll az új motorszabályok mellett | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Team Lotus kiáll az új motorszabályok mellett

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,000
Tony Fernandes (Team Lotus, Jerez teszt, 2010.02.19)

A Ferrari és a Mercedes csapatokkal ellentétben a Team Lotus vezetője, Tony Fernandes egyetért a 2013-as motorszabályokkal. © Team Lotus

A Ferrari és a Mercedes csapatokkal ellentétben a Team Lotus vezetője pozitívan vélekedik a 2013-as szezonban bevezetésre kerülő új motorszabályokkal kapcsolatban. Tony Fernandes ugyanis úgy gondolja, hogy az 1.6 literes, V4-es turbófeltöltős erőforrásokra történő áttérés jót tesznek majd a Formula-1-nek

Ahogyan arról már egy korábbi cikkben is olvasni lehetett, a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo legszívesebben késleltetné az új regulák bevezetésének időpontját, és ugyan ezen a véleményen van a Mercedes alakulat technikai szakembere, Norbert Haug is. Mindketten méltatlannak tartják a Formula-1-el szemben a kisebb motorok bevezetését. Ezzel szemben viszont a Team Lotus irányítója nem ért egyet két kollégájával, sőt, homlok egyenesen ellenkező érvekkel rukkolt elő. „Úgy gondolom, hogy ez a változás nagyszerű dolog lesz, és az új szabályozások igenis a Formula-1 javát fogják szolgálni. Ennek köszönhetően ugyanis most már nyilvánvalóvá vált, hogy az F1 minden eddiginél fontosabb lesz az autóipar számára, és ami még ennél is fontosabb, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fog kapni a környezettudatosság is.” – nyilatkozta a Team Lotus vezetője, Tony Fernandes.

A Lotus szakembere utalt továbbá a KERS visszatérésére is, melyet szintén pozitív változásnak tart. Állítása szerint a fékezések során keletkező energia eltárolására szolgáló Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer hasznossága és hatékonysága az évek előrehaladtával csak nőhet. Az új motorszabályoknál és a KERS üdvözlésén túlmenően Fernandes kissé meglepő elképzelésének is hangot adott. „Őszintén remélem, hogy a következő technikai szabályváltoztatások között lesz majd az is, hogy a kerekeket és a gumiabroncsokat azonos méretűre kell majd elkészíteni, mint a hétköznapi életben használt személyautók esetében. Így ugyanis a gumigyártó cégek is nagyobb tapasztalatot szerezhetnének a biztonság terén.” – tette hozzá Tony Fernandes.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Luca di Montezemolo (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)
A Ferrari változtatna az új motorszabályokon

Ahogyan arról már korábban lehetett olvasni, az FIA Motorsport Világtanács decemberben már elfogadta a 2013-as évre tervezett új motorszabályokat, miszerint...

Cosworth (Williams-Cosworth, 2006.10.07)
A Cosworth nem teljesen ért egyet az új motorszabállyal

Ahogyan arról már korábban lehetett olvasni, az FIA Motorsport Világtanács decemberben elfogadta a 2013-as évre tervezett új motorszabállyal kapcsolatban, miszerint...

Dietrich Mateschitz (Red Bull Racing, Jerez teszt, 2010.02.17)
A Red Bull akár saját motorral is indulhat 2013-ban

Ahogyan arról már korábban is értesülni lehetett, a WMSC decemberi jóváhagyásának köszönhetően ismét visszatérhet a turbófeltöltős korszak a száguldó cirkuszba,...

Close