Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Team Lotus jelentős fejlesztésekre készül | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Team Lotus jelentős fejlesztésekre készül

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.17. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,269
Tony Fernandes (Team Lotus, Jerez teszt, 2010.02.19)

Az új szponzori szerződésnek köszönhetően komoly fejlesztésekre készül a Lotus alakulat. © Team Lotus

A Team Lotus és a General Electric között az elmúlt napokban megkötött szponzori szerződésnek köszönhetően a brit csapat jelentős anyagi erőforrásra tehet szert, amely minden bizonnyal a technikai fejlesztések tekintetében előrelépést jelent majd. Ennek első jeleként az alakulat vezetője, Tony Fernandes egyik nyilatkozatában megemlítette, hogy a következő évben már használni fogják az autóikban a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert.

A Formula-1 eseményeit figyelemmel kísérők számára minden bizonnyal ismeretes, hogy a jelenlegi mezőnyben szereplő csapatok közül a Team Lotus nincs egyedül a KERS-t mellőző alakulatok tekintetében, hiszen a Hispania Racing Team és a Marussia Virgin Racing sem építette be autóiba az extra lóerők leadására képes hibrid hajtást.

A Hingham bázisú csapat az aerodinamikai fejlesztések tekintetében is komoly lépésre szánta el magát. Ahogyan arról már egy korábbi bejegyzésben is olvasni lehetett, már javában dolgoznak a saját szélcsatornájuk a megépítésén – amelyben az Aerolab cég van Tony Fernandesék segítségére -, de amíg véglegesen el nem készülnek az új komplexummal, áthidaló megoldást alkalmaz a vezetőség. A választásuk a Williams alakulat szélcsatornájára esett, és a megkötött szerződésük értelmében az idei év szeptemberétől kezdődően fogják azt birtokba venni, vélhetően elsősorban a 2012-es konstrukciójuk kifejlesztéséhez.

A GE-vel megkötött támogatói szerződés kapcsán nyert újabb anyagi forrás tehát minden bizonnyal pozitív hatással lesz majd a Lotus csapat teljesítményére, és a KERS csak az egyik szükséges fejlesztési irányvonal. Annak a kérdésnek a megválaszolására pedig, hogy a csapat miképpen profitálhat mindebből még az idei évben – amelynek természetesen a versenypályán is látható eredménye lesz majd – egyelőre várnunk kell.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Diffúzor (McLaren, Maláj Nagydíj, 2011)
Vége a „fújt” diffúzorok további használatának

A Kanadai Nagydíj hétvégéje nemcsak az időjárás okozta, igencsak elhúzódó, kaotikusra sikeredett futam miatt maradhat emlékezetes a Formula-1 rajongói számára....

Orrkúpok (Team Lotus, Spanyol Nagydíj, 2011)
A Williams szélcsatornáját használhatja majd a Team Lotus

A Lotus csapat a Kanadai Nagydíj hétvégéjén bejelentette, hogy a jövőben a Williams alakulat szélcsatornáját fogják majd használni a fejlesztéseikhez....

Hátsó kerékfelfüggesztés (Mercedes GP Petronas F1 Team, Kanadai Nagydíj, 2011)
Mercedes MGP W02: Módosított hátsó felfüggesztés

Miután a montreali versenypálya köztudottan alacsony mértékű aerodinamikai leszorító erőt igényel, a Mercedes csapat az aerodinamikai módosítások mellett nagy hangsúlyt...

Close