Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Takata a Sauber technikai partnere lesz 2011-ben | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Takata a Sauber technikai partnere lesz 2011-ben

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,391
Kamui Kobayashi (Sauber F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)

A svájci bázisú Sauber csapat pilótáinak védőfelszerelését a Takata cég fogja biztosítani a következő évben. © Sauber F1 Team

A Sauber F1 Team 2011-es technikai partnerei között tudhatja magát a Takata, aki az új tervezésű C30-as kódnevet viselő versenyautók hatpontos biztonsági öveit fogja majd szállítani. A japán gyártó kizárólagosan a hinwilli bázisú alakulatnak fogja biztosítani a pilóták testi épségét védő felszerelését.

A Takata az utcai használatú személyautókba is készít biztonsági öveket, kormánykereket, légzsákot, és egyéb biztonsági felszereléseket, és 17 országban összesen 46 gyáregységet mondhat magáénak.

A Sauber japán pilótája már ismeri a Takata által készített biztonsági öveket, hiszen még a toyotás időszakában az ő öveivel voltak ellátva a piros-fehér autók. „A Takata egy olyan vállalat, amely folyamatos fejlesztéseket végez, és igazán jól szervezett autósport részleggel rendelkezik. A különleges kritériumoknak megfelelő biztonsági övek fejlesztése a Formula-1 számára is rendkívül fontos. Bízunk a Takata minőségi munkájában, és nagyon várjuk már a közös együttműködést.” – nyilatkozta James Key, a Sauber F1 Team technikai igazgatója.

Boldog vagyok, hogy együtt dolgozhatunk a Sauber alakulattal, és hogy mi szállíthatjuk számukra a versenyzők biztonsági felszereléseit. A kiváló technológiánkat igyekszünk majd összhangba hozni a versenyzők igényeivel úgy, hogy a termékeink a lehető legkisebb súllyal rendelkezzenek, és a lehető legjobb kényelmet is biztosítsák egyben.” – nyilatkozta elégedetten Shigehisa Takada, a Takata vállalat elnöke.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Keke Rosberg (McLaren, 1986)
Jelentős átalakulás várható az autók megjelenésében 2013-tól

A Formula-1 történelmében legutóbb a 2009-es év jelentett hatalmas változást a versenyautók kinézetével kapcsolatban. A szélesebbre épített első légterelő szárny,...

Heikki Kovalainen (Team Lotus, Monacói Nagydíj, 2010.05.13)
Szélvédő kerülhet az F1-es autókra?

A Nemzetközi Automobil Szövetség korábban már jelezte, hogy gondolkoznak a versenyautók szélvédővel történő felszerelésével. Az elmúlt napokban ismét napirendre került...

Jarno Trulli (Team Lotus, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.20)
Grosjean elégedett az új Pirelli gumikkal

A 2011-es technikai szabálymódosítások mellett további változás lesz, hogy a Formula-1 korábbi hivatalos gumibeszállítóját az olasz gumigyártó, a Pirelli fogja...

Close