Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A suzukai célegyenesben lesz aktiválható a DRS | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A suzukai célegyenesben lesz aktiválható a DRS

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.10.02. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,491
Előzési zóna (Japán Nagydíj, 2011)

A 2011-es szezon Japán Nagydíjának otthont adó suzukai ring célegyenesében lehet majd a pilótáknak laposra állítani a hátsó szárnyat. © FIA

A Williams csapat színeiben induló Pastor Maldonado versenymérnöke, Xevi Pujolar által megadott információk szerint a hétvégén megrendezésre kerülő Japán Nagydíjnak otthont adó versenypályát illetően meghatározásra került a DRS használatának pontos szakasza.

A 2011-es világbajnoki szezon 15-dik állomásának otthont adó suzukai versenypályán is egyetlen egy előzési zóna került kijelölésre, ahol a pilóták a sportszabályzatban rögzített szempontok szerint használhatják majd a menet közben állítható hátsó légterelő szárny adta előnyöket. A DRS mechanizmus aktiválási pontja a pálya utolsó kanyarjának kijárati pontjánál lett definiálva, míg a mérőpont a 130R elnevezésű kanyar után lett megadva.

Mindezek szerint tehát az a pilóta, aki az előzőleg említett 130R pályaív után 1 másodpercnél kisebb távolságra halad az előtte autózó riválisától, a 18-as számú kanyart elhagyva, vagyis a suzukai pálya célegyenesében állíthatja majd laposra autójának hátsó légterelő szárnyát, ami extra sebességtöbbletet jelent számára az előzés kivitelezésének megkönnyítésére.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
A suzukai célegyenesben lesz aktiválható a DRS, 5.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A bukósisak aerodinamikai szerepe
A bukósisak aerodinamikai szerepe (Videó)

A Formula-1-es pilóták számára a fej- és a nyak sérülései elleni védelem nagyon fontos. Éppen ezért a legújabb fejlesztésű bukósisakok...

Pálya animáció (Japán Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Japán Nagydíj, 2011 (Videó)

Szingapúr után a száguldó cirkusz mezőnye Japán legnagyobb szigetén, Honshun folytatja tovább a 2011-es szezont. A leginkább egy nyolcas számhoz...

Első légterelő szárny és szenzor (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2011)
Az F1-es autó hasmagasságának mérése és jelentősége

Az Olasz Nagydíjon készített fotókat böngészve bukkantam rá a bejegyzéshez mellékelt két fényképre, amelyek a Ferrari 150 Italia és a...

Close