Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Renault elégedett a KERS rendszerrel | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Renault elégedett a KERS rendszerrel

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.02.08. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,080
Vitaly Petrov (Lotus Renault GP, Valencia teszt, 2011.02.01)

A Lotus Renault csapat elmondása szerint sikerült a KERS tömegét megfelelő módon optimalizálniuk, ami nem befolyásolja jelentősen az R31-es autó egyensúlyát. © Lotus Renault GP

A Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer 2009-es bevezetésének évében a francia csapat nem igazán használta a hibrid technológiát, mert véleményük szerint a fejlesztéséhez és a használatához szükséges erőforrások nem voltak arányban az általa elérhetőnek vélt technikai előnyökkel.

A Renault motorfejlesztéssel foglalkozó részlegének vezetője, Rob White az elmúlt napokban viszont úgy nyilatkozott, hogy az elmúlt évekhez képest nagyon sokat sikerült finomítani a KERS technológiáján, amely az előzetes tesztelések szerint nagyobb technikai megbízhatósággal rendelkezik.

Igyekeztünk a fejlesztésekkel olyan irányba előrelépni, hogy minél jobban csökkentsük az egységek tömegét. A tervezőmérnökök kiváló munkát végeztek, hiszen a jelenlegi változat már úgy sikerült, hogy az nem befolyásolja jelentős mértékben a versenyautó egyensúlyát.” – nyilatkozta Eric Boullier.

A Renault alakulat a 2011-es évben már Lotus Renault GP néven fog pályára lépni az R31-es névre hallgató konstrukciójával. Az új autó számos technikai újítást hordoz magában, mint például az előretolt kipufogórendszert, vagy a továbbfejlesztett padlólemezt, de ezúttal a KERS biztosította extra lóerők is vélhetően növelni fogják az autó teljesítményét.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
McLaren Mercedes MP4-26 bemutató (McLaren Mercedes, Berlin, 2011.02.04)
A McLarennek tetszik a Williams FW33-as hátsó része

A Williams istálló azon csapatok közé sorolható, amelyik egy alaposan letisztult vonalvezetésű és felépítésű versenyautót készített a soron következő 2011-es...

Fernando Alonso (Ferrari, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Ferrari egyetért az előzési zóna ötletével

A Ferrari alakulat egyetértését fejezte ki az FIA azon ötletével kapcsolatban, miszerint a hamarosan induló szezonra bevezetett, menetközben állítható hátsó...

Rubens Barrichello (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.10)
A Williamsé a legkisebb sebességváltó

A 2011-es szezonra tervezett versenyautók közül néhány igen meglepő technikai újítást is tartalmaz. A Williams alakulat által megépített FW33-as konstrukció...

Close