Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Renault aerodinamikai teszttel készült a spanyol versenyre | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Renault aerodinamikai teszttel készült a spanyol versenyre

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.14. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,760
Bruno Senna (Lotus Renault GP, Jerez teszt, 2011.02.13)

A szezon ötödik állomásaként megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjra szánt fejlesztéseket is kipróbálta a csapat. © Lotus Renault GP

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki szezon ötödik állomásaként megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjat megelőző egy héttel a Lotus Renault GP alakulat aerodinamikai tesztet végzett.

A Formula-1 jelenlegi sportszabályzata rendkívül szigorúan rendelkezik az évközben végezhető tesztekkel kapcsolatban. Ennek megfelelően a csapatok a szezon közben nem tesztelhetnek zárt versenypályán, így az új aerodinamikai-, illetve mechanikai elemeket csak a nagydíjak szabadedzésein, vagy a szabályzatban meghatározott egyenes pályaszakaszon tehetik próbára, évente négy alkalommal, mindössze 50 kilométeren.

A tegnapi nap folyamán a Lotus Renault GP csapat hármasszámú versenyzője, Bruno Senna közreműködésével ún. egyenesvonalú tesztet végzett az alakulat Duxfordban, ahol áramlástani vizsgálat alá vetették az R31-es konstrukció néhány továbbfejlesztett aerodinamikai elemét. A barcelonai futamra történő felkészülés érdekében elvégzett feladatok során egy új hátsó légterelő szárnyat is próbára tettek, de pályára vittek egy továbbfejlesztett első szárnyat, valamint egy-két kisebb módosítással ellátott diffúzort is.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Kormánykérek (Lotus Renault, Török Nagydíj, 2011)
Nyomd a megfelelő gombot

Ha a Formula-1-es autó kormánykerekére gondolunk, akkor valószínűleg az első, amely ezzel kapcsolatban az eszünkbe jut nem más: ezzel kell...

Első fékhűtés (Lotus, Török Nagydíj, 2011)
„Betétfutam” F1 módra

A fékbetétek igen fontos alkotóelemei a Formula-1-es versenyautóknak. Ezek a kis alkatrészek rendkívül fontos szerepet játszanak az autók eredményességében, hiszen...

Keke Rosberg (McLaren, 1986)
Az új padlólemez bevezetését késleltetnék a csapatok

Legutóbb 2010 decemberében tárgyalta az FIA a 2013-as évre elfogadott szabálymódosításokkal kapcsolatban, hogy közel harminc éves szünetet követően újra visszatérhetne...

Close