Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Red Bull Racing a tavalyi autóra alapozza a fejlesztéseket | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Red Bull Racing a tavalyi autóra alapozza a fejlesztéseket

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.30. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,211
Adrian Newey (Red Bull Racing, 2010.11.16)

Adrian Newey csapata nem tervez radikális módosításokat a 2011-es autón, amely sokkal inkább a VB győztes konstrukció továbbfejlesztett változata lesz majd. © Red Bull Racing

A Red Bull Racing alakulat technikai igazgatójaként tevékenykedő Adrian Newey egy korábbi nyilatkozatában már elmondta, hogy a 2011-ben életbe lépő szabályváltoztatások ellenére sem terveznek radikális módosításokat eszközölni az RB7-es konstrukciójukkal kapcsolatban. A jövő évre szánt versenyautójuk alapját az elmúlt szezonban VB címet nyert RB6-os autó fogja képezni, vagyis az előrejelzések szerint nagy lesz a hasonlóság a két szerkezet között.

A Formula-1 számára az elmúlt időszakban a 2009-es év jelentette az első komolyabb áttörést, hiszen a megnövelt szélességű és állítható első légterelő szárnyak, a magasabb építésű és keskenyebb hátsó légterelő szárnyak, valamint a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer előírt használata koncepcionálisan átformálta a tervezőmérnökök és a pilóták munkáját.

Mindazonáltal, hogy az előzetesen említett változásoknak többé-kevésbé sikerrel megfelelt a Red Bull Racing istálló, mégis az igazi áttörés a 2010-es évben jött el a számukra. Az Adrian Newey által vezetett technikai gárda a versenyzőkkel együttműködve kiváló munkát végzett, hiszen az elmúlt szezonban mind a konstruktőri-, mind pedig az egyéni világbajnoki címet is meg tudták szerezni. Ennek tudatában tehát nem is tűnik olyan furcsa bejelentésnek Newey részéről, hogy az olyan jelentős szabálymódosítások ellenére, mint például a menetközben mozgatható hátsó légterelő szárny alkalmazása, a Bridgestone gumik leváltása a Pirelli termékeire, vagy éppen a KERS ismételt bevezetése mellett is úgy döntöttek, hogy a 2010-es győztes konstrukciójuk továbbfejlesztése lesz majd az RB7-es autó, mellőzve az áttörő radikális módosításokat.

Az RB7-es autónk a jelenlegi konstrukció továbbfejlesztése lesz majd. Ugyan ez volt tulajdonképpen a helyzet az RB6-os változattal is, hiszen az pedig a 2009-es évben használt négykerekű evolúciója volt.” – nyilatkozta Adrian Newey, a Red Bull Racing technikai szakembere.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Ross Brawn (Mercedes GP Petronas F1 Team, Japán Nagydíj, 2010.10.10)
Brawn élesen bírálta a Mercedes szimulátorát

A Mercedes Formula-1-es alakulatának vezetője egy korábbi nyilatkozatában elmondta, hogy a csapat pilótái által használt szimulátor nem éppen a mai...

FIA teszt (Kanadai Nagydíj, 2010.06.12)
A Ferrari új karosszériája átment a törésteszten

Egyes sajtóbeszámolók szerint a Ferrari csapat által a 2011-es szezonban használni kívánt új karosszéria sikeresen teljesítette az FIA által előírt...

Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)
A Hispania mérnöke megkérdőjelezte a KERS előnyeit

Mindamellett, hogy a 2011-ben érvénybe lépő új technikai szabályok értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer, a...

Close