Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Red Bull még hezitál a KERS malajziai bevetését illetően | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Red Bull még hezitál a KERS malajziai bevetését illetően

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.05. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,259
Sebastian Vettel (Red Bull Racing , Ausztrál Nagydíj, 3. szabadedzés, 2011.03.26)

A Maláj Nagydíj pénteki szabadedzését követően döntenek majd a KERS versenyen történő bevetéséről. © Red Bull Racing

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon sokakat meglepett a Red Bull Racing kiváló teljesítménye. Nem is igazán a szereplés maga, hanem sokkal inkább annak mikéntje volt az, amely sokak megdöbbenését váltotta ki. Az energiaitalosok színeiben versenyző Sebastian Vettel ugyanis úgy nyerte meg a szombati kvalifikációt, és az azt követő 58 körös melbourne-i idénynyitót, hogy nem volt KERS az RB7-es autóban.

Az előzetes hírek szerint az idei évben visszatérő Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer mellőzésére azért kényszerült Christian Horner csapata, mert a pénteki szabadedzések során nem bizonyult teljes mértékben megbízhatónak az extra 80 lóerő leadására hivatott hibrid hajtás. Mára viszont kissé eltérő nyilatkozatot tett a Red Bull Racing csapatvezetője, és elmondása szerint nem volt jelentősebb technikai probléma a KERS-el, csupán azért döntöttek úgy, hogy nélküle teljesítik az Ausztrál Nagydíjat, mert a téli tesztidőszakban nem igazán mentek vele annyi kört, hogy teljes mértékben megbízzanak a teljesítményében.

Az igazat megvallva az olyan versenypályák esetében, mint a melbourne-i aszfaltcsík, amely nem igazán sorolható a nagy sebességgel teljesíthető szakaszokat tartalmazó helyszínek közé, talán nem is igazán tud érvényesülni a KERS előnye. Ezzel szemben viszont a soron következő Maláj Nagydíjon már jóval nagyobb jelentőséget kaphat ez a négybetűs mozaikszóval nevezett kiegészítő, amellyel a technikai szabályok adta lehetőségek szerint egy kör teljesítése során 6.7 másodpercen keresztül 80LE teljesítménytöbbletet lehet igénybe venni.

Mindamellett, hogy a KERS előnye joggal remélhető a sepangi futamon, a Red Bull Racing mégis úgy döntött, hogy a pénteki szabadedzéseken szerzett tapasztalatok ismeretében fognak végleges döntést hozni a KERS további használatáról. Teszik ezt majd annak érdekében, mert nem kívánják veszélybe sodorni a szereplésüket azzal, hogy egy esetlegesen gyengélkedő KERS miatt kockáztatnák az RB7-es konstrukció technikai megbízhatóságát és jó teljesítményét.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Rubens Barrichello (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.10)
A Williams ütőképes fejlesztéseket ígér a Maláj Nagydíjra

A Williams csapat sem éppen a jó szereplés nyújtotta élmények kapcsán gondolhat vissza a 2011-es év első versenyére. A grove-i...

Fernando Alonso (Ferrari, Maláj Nagydíj, 2010.04.04)
Akár négy kerékcsere is lehet a maláj futamon

A téli tesztsoroztok alkalmával szerzett tapasztalatok alapján a szezonnyitó melbourne-i futamot megelőzően a csapatok aggodalmukat fejezték ki a Pirelli által...

A verseny rajtja (Ausztrál Nagydíj, 2011.03.27)
Vége az első felvonásnak (Ausztrál Nagydíj, 2011) – 2. rész

Team Lotus (20) Jarno Trulli, 13. hely (21) Heikki Kovalainen, Kiesett A Lotus alakulat minden bizonnyal csalódottan térhetett haza a...

Close