Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Red Bull Malajziában már a KERS-el akar indulni | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Red Bull Malajziában már a KERS-el akar indulni

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.28. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,083
Sebastian Vettel (Red Bull Racing , Ausztrál Nagydíj, időmérő, 2011.03.26)

Mindamellett, hogy Ausztráliában KERS nélkül győzött Vettel, a következő versenyen már használni akarják a hibrid rendszert. © Red Bull Racing

Mint ismeretes, a Red Bull Racing a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj hétvégéjén kimagasló teljesítménnyel uralta a teljes mezőnyt. Sebastian Vettel kvalifikációs eredményét, majd pedig az azt követő futamgyőzelmét látván sokan azt gondolták, hogy a csapat pontosan onnan folytatja, ahol a tavalyi szezonban abbahagyták, az élen.

Az energiaitalosok kimagasló teljesítményét természetesen már a szombati nap során boncolgatni kezdték, és az első kérdések a KERS használatát célozták meg. A csapat azonban nem adott ki pontos információkat, és válaszaikkal gondoskodtak arról, hogy továbbra is életben tartsák a nagyérdemű és a szakma kíváncsiságát. Egyesek azt feltételezték, hogy a Red Bull Racing egy teljesen egyedi kivitelű hibrid technológiát használ, amit kizárólagosan a rajt során vetnek majd be a pilóták, de akadtak olyan is, akik szerint az RB7-es konstrukciókban lévő KERS feltöltése nem az autó fékezése során megy végbe, hanem azt még a csapat garázsában megteszik.

A versenyt követően, ill. az azt követő interjúk során mindenki megkapta a kérdésre a választ. Az újságírók által feltett kérdésre a csapatvezető, Christian Horner kissé “pimaszul” tudatta, hogy a csapat egyáltalán nem használta a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert.

Miután az ausztrál hétvége pénteki szabadedzésén nem volt a csapat megelégedve a KERS megbízhatóságával, és ezért mellőzték annak további használatát, a Red Bull feltett szándéka az, hogy a soron következő futamon, a Maláj Nagydíjon már pályára szeretnék vinni az extra lóerőket biztosító rendszert.

Az egyértelmű tervünk az, hogy Malajziában már használni fogjuk a KERS-t. A rendszer használatának nem lett volna túl nagy jelentősége Ausztráliában, hiszen az első kanyarig igencsak kis szakaszt kell a pilótáknak teljesíteni. Ezzel szemben viszont Malajziában ugyanez a pályarész már hosszabb, így mindenképpen azon leszünk, hogy megoldjuk a rendszer korábban tapasztalt problémáját, hogy alkalmazni tudjuk azt a következő versenyen.” – nyilatkozta a Red Bull Racing csapatvezetője, Christian Horner.

A 2010-es év bajnokcsapata tehát az idei szezon első versenyén alaposan megtréfálta a többieket. Azt azonban a csapat is érzi, hogy a KERS nélkül nem lehet tartósan jó eredményekre számítani, így törekedniük kell arra, hogy egy igazán megbízható KERS-sel lássák el az RB7-es konstrukciójukat, hogy az eddigi sikerük ne legyen tiszavirág életű.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Mark Webber (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.03.08)
A Red Bull mindenkit átvert a KERS-el

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szombati időmérőjét követően az újságírók megrohanták a pole pozíciót megszerzett Sebastian Vettelt és csapatát, és a...

Módosított kipufogó (Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Red Bull-Renault RB7: Módosított kipufogórendszer

Ahogyan az már a tavalyi évben is megfigyelhető volt, a technikai szabályzatban bevezetett szigorításoknak köszönhetően a csapatoknak leginkább az autók...

Előrevezetett kipufogó (Renault, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Lotus Renault GP R31: Előrevezetett kipufogórendszer

Új év, új szabályok, és újabb fejlesztések. Ez elmondható a Lotus Renault GP alakulattal kapcsolatban is, miután a francia istálló...

Close