Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Pirelli reagált a kritikákra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Pirelli reagált a kritikákra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.02. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 908
Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)

A slick gumik gyors kopására panaszkodik több pilóta, amelyre a Pirelli sajtóközleményben reagált. © Pirelli

A Pirelli hivatalos közleményben adott választ azon kritikákra, amelyek egyes versenyzők részéről hangoztak el az olasz gyártó által biztosított gumiabroncsok gyors ütemben történő elhasználódása miatt.

A Formula-1 új gumibeszállítója ismét megerősítette korábbi kijelentését, hogy a száraz aszfaltra szánt sima futófelületű slick gumiabroncsok gyors kopása nemhogy hiba, sokkal inkább előnynek mondható. „A gumik gyors ütemben való kopása azon jellemzők közé tartozik, amit a csapatok és a szervezők külön kértek tőlünk annak érdekében, hogy látványosabbak legyenek a futamok. Ezt tehát egy lehetőség a Formula-1 számára, és nem pedig valamiféle hiba.” – hangzott el a Pirelli sajtóközleményében.

A gyártó azonban azt a tényt elismerte, hogy a spanyolországi teszteken lévő körülmények alulmaradnak a szezonra leginkább jellemző magas környezeti hőmérsékleti viszonyoktól, ami miatt a gumik nem az optimális teljesítményüket nyújtják. A Pirelli azonban az előzetes tervek szerint Bahreinben is tesztelt volna, de ennek a lehetőségét a Bahreini Nagydíj versenynaptárból történt törlésével szintén megszüntették. Ez pedig azt is jelenti egyben, hogy a gyártó és a csapatok a szezonnyitóig nem tudnak reális körülmények között valódi tapasztalatokat szerezni az új gumiabroncsokkal kapcsolatban.

El kell ismernünk azt is, hogy a téli időszakban nem volt lehetőségünk ideális körülmények között tesztelni. Ennek ellenére viszont bízom benne, hogy a következő héten megrendezésre kerülő barcelonai felkészülés során minden csapat és versenyző egyaránt megbizonyosodhat a Pirelli abroncsainak valódi jellemzőiről.” – áll a gyártó közleményében.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Adrian Sutil (Force India F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)
Elégedettek a KERS-sel a Force Indiánál

A Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer 2011-es visszatérése kapcsán a Force India alakulat is alávetette magát a hibrid rendszert érintő teszteknek....

Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)
Új lágy- és szuperlágy gumikat fejlesztett ki a Pirelli

A Formula-1 új gumibeszállítója, a Pirelli új fejlesztésű lágy- és szuperlágy keverékeket visz majd magával a hamarosan kezdődő barcelonai tesztsorozatra....

Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)
Kemény- és lágy gumikat kapnak a csapatok az első futamokra

Az idei évben a Bridgestone-t leváltó Pirelli meghatározta, hogy milyen gumiabroncsokkal fogja ellátni a csapatokat a bahreini, az ausztráliai, a...

Close