Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Pirelli folytatta a tesztelést Bahreinben | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Pirelli folytatta a tesztelést Bahreinben

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.27. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 823
Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)

A Formula-1 újdonsült gumibeszállítója sikeresnek minősítette az ötnapos bahreini tesztsorozatát. © Vodafone McLaren Mercedes

A Formula-1-es sorozat korábbi gumibeszállítóját, a Bridgestone-t 2011-ben leváltó Pirelli tovább folytatta a jövő évre való felkészülését Bahreinben. A szahíri aszfaltcsíkon összesen öt napon keresztül rótta a köröket Pedro de la Rosa és Romain Grosjean, akik összesen 3000km-t tettek meg a felkészülési program során.

„Az előzetesen eltervezett feladatokat maradéktalanul tudtuk teljesíteni, így azt hiszem sikeresen zártuk a tesztsorozatot. A száraz aszfaltra tervezett összes gumikeverékünket ki tudtuk próbálni, és az első, öt nappal ezelőtt elvégzett mugellói tesztet követően elmondhatom, hogy egyértelmű előrelépéseket könyvelhetünk el.” – nyilatkozta Paul Hembery, a Pirelli vezető szakembere.

Összesen két versenyzőt vettünk igénybe a tesztelések alkalmával, hogy két különböző személytől kaphassunk visszajelzéseket a gumiabroncsokat illetően. A tesztprogram végén mindketten egyértelmű pozitív tapasztalatokról számoltak be, ami abszolút megnyugtató a számunkra. Természetesen sok munka vár még ránk, de azt hiszen magabiztosan várhatjuk az előttünk álló 2011-es szezont.” – tette hozzá az olasz gyártó vezetője.

A Pirelli január 9…10 között fogja tovább folytatni a tesztelést ugyancsak Bahreinben, a 2011-es szezon első versenyhelyszínén, majd azt követően pedig Abu-Dzabiban folytatják majd tovább a munkát.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Ross Brawn (Mercedes GP Petronas F1 Team, Magyar Nagydíj, 2010.08.01)
Ross Brawn nem aggódik az új diffúzor-szabály miatt

A tavalyi évben meghonosított emeletes diffúzorok további használatát – amely a megjelenésének évében komoly támadásoknak volt kitéve egyes csapatok részéről...

Toyota RVX-06 motor (Toyota, 2006.01.14)
A Honda és a Toyota újra az F1-ben?

A 2013-as évre vonatkozó új motorszabályok radikális változást hoznak majd a Formula-1 számára. A jelenleg használt 2.4 literes V8-as erőforrások...

Kamui Kobayashi (Sauber F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)
A Takata a Sauber technikai partnere lesz 2011-ben

A Sauber F1 Team 2011-es technikai partnerei között tudhatja magát a Takata, aki az új tervezésű C30-as kódnevet viselő versenyautók...

Close