Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Pirelli elégedett a gumik teljesítményével | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Pirelli elégedett a gumik teljesítményével

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.14. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,064
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)

A múlt heti barcelonai tesztsorozat után a Pirelli elégedetten várja a soron következő 2011-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat. © Pirelli

A 2011-es évben a formula-1-es csapatok számára a Bridgestone helyett már a Pirelli szállítja majd a gumiabroncsokat. A téli időszakban az olasz gyártó számos tesztelést folytatott annak érdekében, hogy a lehető legmegfelelőbb specifikációjú gumikkal lássa el a királykategóriát. A múlt héten befejeződött ötnapos barcelonai tesztsorozatot követően a Pirelli úgy véli, hogy az általuk gyártott gumiabroncsok az elvárásoknak megfelelően teljesítettek, így részükről semmi akadálya sincs annak, hogy a nézők izgalmas versenyek szemtanúi lehessenek.

Mindazonáltal, hogy korábban a pilóták többsége arra panaszkodott, hogy a Pirelli abroncsai a kelleténél is gyorsabban kopnak, a legutóbbi tesztelésen tapasztalt magasabb környezeti hőmérséklet már jóval ideálisabb viszonyokat teremtett a gumik megfelelő teljesítményének vizsgálatához.

Az elmúlt héten már sokkal jobb volt a helyzet, és a magasabb hőmérsékletnek köszönhetően a gumik is jobban teljesítettek. Ennek köszönhetően sokkal több olyan adattal gyarapodhattunk, amelyek még inkább segíteni tudják a jövőbeli munkánkat.” – nyilatkozta elégedetten a Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery.

Láthattunk néhány versenyszimulációs gyakorlatot is, de a csapatok többsége a stratégiai elemekkel foglalkozott. A tapasztalatok alapján azt mondhatom, hogy a csapatok kettő, három, vagy éppen négy kerékcserével kalkuláltak.” – tette hozzá a Pirelli szakembere.

Hembery a gumiabroncsokat ért korábbi kritikákra reagálva elmondta, hogy a kissé gyorsabb mértékű gumikopások hátterében az alacsony hőmérsékleti viszonyok állnak, ugyanis a téli időszakban folytatott tesztsorozatok helyszínén mért hőmérsékleti értékek jóval alatta maradtak a versenynaptárban helyet foglaló pályákon mérhető értékeknél. Pontosan ezért, minden bizonnyal nem tudták a csapatok teljes mértékben kitapasztalni a Pirelli gumik minden egyes tulajdonságát, így minden bizonnyal az Ausztrál és a Maláj versenyhétvégéken kaphatnak majd válaszokat az eddig még nyitott kérdéseikre.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Rubens Barrichello (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.10)
A Williams beveti a KERS-t a szezonnyitón

Az elmúlt napon még arról lehetett beszámolni, hogy a Williams alakulat barcelonai tesztelésén a KERS sorozatos meghibásodása miatt elképzelhető, hogy...

A KERS-re utaló figyelmeztető jelzés (AT&T Williams, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Williams is KERS nélkül kezdheti a szezont

A barcelonai tesztsorozat pénteki napján a Williams alakulat hivatalosan is bejelentette, hogy az FW33-as konstrukcióban használatos KERS ismételt meghibásodása miatt...

Rubens Barrichello (AT&T Williams, Valencia teszt, 2011.02.02)
Barrichello veszélyesnek ítéli az új hátsó szárnyat

A 2011-es szezonra vonatkozóan számos ponton módosítottak a Formula 1 technikai szabályrendszerében. Ezek között kapott helyet többek között a menetközben...

Close