Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Pirelli a pénteki szabadedzéseken kísérletezne | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Pirelli a pénteki szabadedzéseken kísérletezne

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 914
Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)

A Formula-1 olasz gumibeszállítója igyekszik minden lehetőséget megragadni a tesztelésre, amihez a pénteki edzések megfelelőek lennének. © Pirelli

A Formula-1 korábbi gumibeszállítóját leváltó Pirelli igyekszik minden lehetőséget megragadni annak érdekében, hogy a lehető legtöbb időt foglalkozhasson a királykategóriának szánt gumiabroncsok tesztelésével. Az olasz gyártó elképzelései között szerepel többek között az is, hogy a nagydíjhétvégék pénteki napján megrendezésre kerülő szabadedzések alkalmával egy extra kísérleti szett gumigarnitúrát adna a versenyzőknek, hogy azáltal is több adattal gyarapodhassanak a jövőbeli fejlesztések sikerességének reményében.

Mivel a sportszabályzat nem teszi lehetővé, hogy a csapatok a szezon közben is teszteljenek, így a Pirellinek más módot kell találnia az elképzelésének kivitelezéséhez. „Ha sikerülne megvalósítani a tervünket, akkor minden egyes csapatnak két további gumigarnitúrát adnánk az általunk javasolt keverékből. Miután a pilóták elhasználnák a kísérleti abroncsokat, azt követően pedig visszaállhatnának a versenyre szánt gumikhoz.” – nyilatkozta Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatója.

Korábban felmerült az is, hogy esetlegesen a versenyek lebonyolítása után megtartott teszteléseken lenne alkalom a gumiabroncsok próbatételére, de ezt az elképzelést végül nem hagyták jóvá. „Egy olyan megoldást kellett találni, amely a költségek szempontjából is elfogadható. Abban az esetben, ha kísérleti gumikat is adhatunk a csapatoknak, azzal nem veszélyeztetnénk a versenyre történő felkészüléshez összeállított feladatok végrehajtását sem.” – tette hozzá a Pirelli szakembere. Hembery azonban igyekezett tisztázni, hogy nem minden egyes pénteki edzésre adnának kísérleti gumikat az istállók számára, hiszen csakis akkor fognak módosítani a gumiabroncsokon, ha az valóban indokolt.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A KERS-re utaló figyelmeztető jelzés (AT&T Williams, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Magneti Marelli pontosítana a KERS-szabályon

A Magneti Marelli álláspontja szerint nincs teljes mértékben megállapítva, hogy a csapatok mennyit költhetnek a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer fejlesztésére,...

Pirelli gumiabroncs (Pirelli, Jerez teszt, 2011.02.12)
Nagy darabok válnak le a Pirelli gumikról

Ahogyan arról már korábban is lehetett hallani, a Pirelli gumiabroncsokkal kapcsolatban több versenyző is kifejtette aggodalmait. Elmondásuk szerint a Formula-1...

Formula-1 szélcsatorna
A szélcsatorna továbbra is fontos a McLarennek

Az aerodinamikai fejlesztések eszköztárában helyet foglaló szélcsatorna és a CFD-nek nevezett számítógépes áramlástan alkalmazásával kapcsolatosan igencsak megosztott véleményekkel lehet találkozni...

Close