Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Pirelli „extra kemény” gumikkal készül a török futamra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Pirelli „extra kemény” gumikkal készül a török futamra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.10. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,107
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)

A sportszabályzat adta lehetőséget kihasználva, a Pirelli egy garnitúrával több gumikeveréket biztosíthat a csapatoknak. © Pirelli

A 2011-es szezonkezdetet megelőző barcelonai tesztsorozaton a Pilóták Érdekvédelmi Szervezetének ülésén elhangzott véleményekből kiderült, hogy a versenyzők a kerékcserék számának alakulása helyett sokkal inkább aggódnak a tesztelések során tapasztalt gyors ütemű gumikopások miatt.

A versenyzők reakcióját figyelembe véve a Pirelli úgy döntött, hogy az eredeti tervek szerint a négyféle specifikációnak megfelelő gumigarnitúra mellé még egy extra gumikeverékkel fognak készülni. Az olasz gyártó eddigi termékpalettáján a korábbi gumibeszállítóhoz, a Bridgestone-hoz hasonlóan a szuperlágy, a lágy, a közepes és a kemény gumiabroncsok szerepeltek, ami most a megegyezés értelmében egy „extra kemény” összetételű gumikeverékkel fog majd kiegészülni.

A nagyobb mechanikai terhelésnek ellenálló gumikat a Török Nagydíjra fogják elkészíteni, melyet azzal indokoltak a Pirelli szakemberei, hogy az isztambuli versenypálya azon helyszínek közé sorolható, amely rendkívüli módon – annak is a négy csúcsponttal rendelkező 8-as számú kanyarja – megterheli a gumikat. Első ízben a Maláj Nagydíj pénteki szabadedzésén lesz majd lehetősége a mezőnynek arra, hogy kipróbálja az „extra kemény” gumikeveréket. Ennek megfelelően tehát a Pirelli az évad második versenyén fog élni a sportszabályzat adta lehetőséggel, miszerint egy extra gumigarnitúrával láthatja el az egyes csapatokat a pénteki szabadedzések során.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)
A Williams lekoppintja a Red Bull újítását

A Formula-1-es mezőnyben helyet foglaló Ferrari alakulatot követően a Williams csapata is úgy döntött, hogy a Red Bull Racing által...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Módosulhat a 2011-es szabálykönyv?

Még el sem kezdődött a 2011-es szezon, és máris felröppent a hír, miszerint módosíthatják a 2011-es idényre bevezetett technikai szabályok...

Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)
Újabb egyeztetés a mozgatható hátsó szárnyak ügyében

A Formula-1-es pilóták érdekvédelmi szervezete szerdán késő délután fog ülésezni, ahol az egyik legfőbb napirendi pontként a 2011-es évre bevezetett,...

Close