Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Nürburgringen is egy előzési zóna lesz | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Nürburgringen is egy előzési zóna lesz

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,315
Előzési zóna (Német Nagydíj, 2011)

A silverstone-i versenyhez hasonlóan a Német Nagydíjon is egy előzési zóna áll majd a pilóták rendelkezésére. © FIA

A Nemzetközi Automobil Szövetség meghatározta a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjnak otthont adó Nürburgring előzési zónáját. A szabályalkotók határozatának értelmében ezúttal is csak egyetlen egy szakaszon lehet majd aktiválni a hátsó légterelő szárnyat mozgató mechanizmust, csakúgy, mint a legutóbbi futamon, Silverstone-ban.

A legendás németországi aszfaltcsík 10-es számmal jelölt kanyarja előtt lesz a mérési pont, ahol a pilótának 1 másodpercen belül kell haladnia a megelőzni kívánt vetélytársa mögött ahhoz, hogy azt követően a 11-es számú kanyar kijárati pontján aktiválhassa majd a DRS-t. A laposabb szárnyállásnak köszönhetően az enyhe ívű, 12-es számú jobbos kanyart még nagyobb sebességgel teljesítheti majd az érintett versenyző, és a kisebb dőlésszöggel rendelkező hátsó szárny adta sebességtöbbletet egészen az NGK-sikánig lehet majd kamatoztatni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
HANS a Formula1-ben
HANS a Formula-1-ben (Videó)

A Formula-1-ben használt HANS-nek nevezett Fej- és Nyakvédelmi Rendszer kifejlesztésében a Mercedes Benz-nek jelentős szerepe volt. A 2003-ban bevezetett, szénszálas...

F1 tanulmányautó (Leonardo Fioravanti, 2009)
Álom és valóság: A jövő F1-es autója

Az elmúlt napokban akadt a kezembe egy korábban megírt publikációm, amely egy másik Formula-1-es szaklap számára íródott néhány évvel ezelőtt....

Pálya animáció (Német Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Német Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es Német Nagydíj ezúttal a híres nürburgringi versenypályán kerül megrendezésre. A modern, 5.1 km hosszú aszfaltcsík számtalan autósport-rajongót látott...

Close