Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A monacói alagút idén is tabu lesz a DRS használatát illetően | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A monacói alagút idén is tabu lesz a DRS használatát illetően

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.05.20. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,962
A híres monacói alagút (Monacói Nagydíj, 2011)

Úgy tűnik, hogy a 2012-es Monacói Nagydíj hétvégéjén sem lehet majd használni a DRS-t (Fotó: Sutton Images)

Úgy tűnik a tavalyi Monacói Nagydíjhoz hasonlóan idén sem vélekedik másként az FIA az előzési zóna kijelölésével kapcsolatban. Mint ismeretes, a 2011-es monte carlói futamot megelőzően az egyik legnagyobb vitát a DRS használatának módja váltotta ki, hiszen voltak olyanok, akik a szűk utcai versenypályán egyáltalán nem engedték volna a menetközben állítható hátsó légterelő szárny használatát, de akadtak olyanok is, akik csak a monacói helyszín híres alagútjában tiltották volna be, vagy éppen a pálya jellemzőiből adódó kevés számú előzések miatt nem korlátozták volna egyáltalán annak használatát.

Végül a Nemzetközi Automobil Szövetség vetett véget a találgatásoknak oly módon, hogy a hercegség utcáin lebonyolított verseny idejére csakis a pálya célegyenesében engedélyezte a DRS használatát, míg az alagutat tartalmazó pályaszakaszban határozottan megtiltotta a hátsó légterelő szárnyat mozgató mechanizmus működtetését.

A jelenlegi információk szerint az FIA a 2012-es Monacói Nagydíjjal kapcsolatban sem fog másként határozni, miszerint továbbra sem lehet majd használni a pálya alagútjában a Légellenállást Csökkentő Rendszert sem a kvalifikáció, sem pedig a futam során. Bár hivatalos közleményt még nem adott ki a Formula-1 törvényhozó testülete, de minden bizonnyal ezúttal is a célegyenesnek kijelölt pályaívben lesz majd az előzési zóna a következő héten megrendezésre kerülő, az idei versenynaptárban hatodik helyet elfoglaló Monacói Nagydíjon.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: Ismét a célegyenesben lesz az előzési zóna Monacóban | Formula1Tech Blog

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Spanyol Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Spanyol Nagydíj (2012)

A legutóbb megrendezett Spanyol Nagydíjon – amely sokak meglepetésére a Williams színeiben versenyző Pastor Maldonado elsőségével ért véget – a...

A kipufogó és a padlólemez vizsgálata (McLaren, Mugello teszt, 2012.05.01...05.03)
Csapatról-csapatra: A mugellói tesztsorozat fejlesztései

A Spanyol Nagydíjat megelőzően a csapatok az előzetesen összeállított eseménynaptárnak köszönhetően háromnapos tesztsorozaton vehettek részt Mugellóban. Az olaszországi versenypályán eddig...

Előzési zóna (Spanyol Nagydíj, 2012)
Újra a célegyenesben lesz az előzési zóna Barcelonában

A tavalyi évben megrendezett Spanyol Nagydíjhoz hasonlóan a 2012-es szezon barcelonai futamának otthont adó Circuit de Catalunya versenypálya célegyenesében lesz...

Close