Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Mercedes mellett a Williams is tovább segíti a HRT-t | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Mercedes mellett a Williams is tovább segíti a HRT-t

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.11.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,432
Az autók felkészítése (Hispania Racing Team, Maláj Nagydíj, 2011.04.07)

Tovább erősíti technikai partnerségét a Hispania Racing Team és a Williams. © Hispania Racing Team

Mint ismeretes, a Hispania Racing Team pilótái a 2011-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon nem állhattak rajthoz, miután a versenyt megelőző időmérő alkalmával nem feleltek meg a 107%-os szabálynak. Az idény második állomásán, a malajziai versenyen viszont már sokkal kedvezőbb volt a helyzet, hiszen a csapatnak sikerült versenykörülmények között is kipróbálni a 2011-es szezonra tervezett F111-es konstrukciót.

A HRT vezetése igyekszik a rendelkezésükre álló anyagi keretek figyelembe vételével megragadni minden olyan lehetőséget, amelyek segíthetik a csapatot a jobb teljesítmény elérésében. A szezon előtt a Williams alakulattal kötött megállapodás értelmében a grove-i csapattól kapták az idei évben a sebességváltókat, és egy további szerződéskötésnek köszönhetően pedig az aerodinamikai fejlesztésekhez a Mercedes GP-től bérlik a német gárda egyik szélcsatornáját.

A Mercedes gárdája összesen két szélcsatornával rendelkezik, viszont az érvényben lévő Formula-1-es szabályozások miatt ezek közül csak egyet használhatnak a fejlesztésekhez és a tesztelésekhez egyaránt. Éppen ezért semmiféle akadálya sem volt annak, hogy a másik létesítményt kiadják más csapatnak, amire végül a Hispania főnöke, Colin Kolles adta le az igényét.

Az F1 mezőnyének kiscsapata azonban tovább próbálja erősíteni technikai helyzetét, amelynek eredményeképpen meghosszabbította partnerségét a Williams alakulatával. A két istálló vezetősége között megszületett újabb megállapodás szerint pedig a Hispania Racing Team már nemcsak a grove-i alakulat által gyártott sebességváltót, hanem az általuk fejlesztett hibrid hajtást, a fékezések során eltárolt kinetikai energia újrahasznosítására alkalmas KERS-t is Frank Williams csapatától kapják majd.

Kétségtelen, hogy egy olyan csapat számára, mint a Hispania ez nagy előrelépést jelenthet, de hogy mindez mennyire segíti majd az előrelépésüket a 2012-es mezőny erősorrendjében, egyelőre a jövő zenéje.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Formula1Tech Blog ajánló (Mondd el a véleményed)
Formula1Tech Blog: Melyik területen várható igazán innovatív fejlesztés 2012-ben?

A legutolsó szavazás során egy olyan véleménykérdést (Mit gondolsz melyik területen várható igazán innovatív fejlesztés 2012-ben?) tettem fel, amellyel a...

Ayrton Senna emlékmű
Emlékek és emlékezés: A Formula-1 klasszikusai (Videó)

A blog fő témájától kissé eltér ugyan, de miután a Twitteren egy bejegyzésben rátaláltam erre az összeállításra, úgy gondoltam, hogy...

Első kerékfelfüggesztés (Ferrari, Japán Nagydíj, 2011)
Mi okozhatta a Ferrari felfüggesztésének törését Indiában? (+Videó)

Felipe Massa aligha jó szájízzel emlékszik majd vissza a Formula-1 történelmének első Indiai Nagydíjára. A Ferrari brazil pilótája számára már...

Close