Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Mercedes jól halad a fejlesztésekkel | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Mercedes jól halad a fejlesztésekkel

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.09. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,058
Michael Schumacher (Mercedes GP Petronas F1 Team, Jerez teszt, 2011.02.11)

A szezonnyitó előtti barcelonai tesztsorozaton új kipufogórendszert és több aerodinamikai újítást is próbára tesz a Mercedes alakulat. © Mercedes GP Petronas F1 Team

Az elmúlt hetekben már értesülhettünk arról, hogy a Bahreinben eluralkodott zavargások miatt kialakult kritikus helyzet miatt a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, hogy a 2011-es szezonnyitó futam nem a szahíri versenypályán kerül megrendezésre. A sivatagi versenyhelyszín helyett az idei versenynaptárban eredetileg második helyet elfoglalt Ausztrál Nagydíj veheti át a világbajnoki szezonnyitó futam házigazdájának szerepét.

A szezonnyitó helyszínének módosulásaként a csapatoknak valamelyest több idő áll a rendelkezésükre, hogy a tesztelések és szimulációs gyakorlatok révén még jobban tudják tökéletesíteni az új konstrukcióikat. A héten megrendezésre kerülő barcelonai tesztsorozaton többek között a Mercedes istálló is képviselteti magát. A szerdai napon a német gárda többek között egy új fejlesztésű kipufogórendszert is próbára tett a W02-es autóval. A Mercedes-Benz Motorsport vezetője, Norbert Haug elmondása szerint az előttük álló három napon további aerodinamikai módosításokat is pályára visznek majd, mint például az új kialakítású oldalsó kocsiszekrényt és a továbbfejlesztett első légterelő szárnyat egyaránt.

Lépésről-lépésre haladunk előre a fejlesztési feladatokkal. A mai tesztelés során egy újabb kipufogórendszert tettünk próbára, és mindezek mellett néhány kisebb aerodinamikai módosítást is pályára vittünk.” – nyilatkozta Haug.

A kipufogórendszer átalakítását illetően nem a Mercedes GP az egyedüli alakulat a mezőnyben, hiszen a németek mellett a Red Bull Racing és a Ferrari is változtatni fog a levegőkiáramlás módján. A maranellói gárda a diffúzor külső élének közelében elvégzendő változtatástól a fenéklemez hátsó meghosszabbításában lévő elem aerodinamikai hatékonyságának javulását várja.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: A Williams lekoppintja a Red Bull újítását | Formula1Tech

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Hispania bemutató (Hispania Racing Team, Valencia, 2010.03.04)
Késik a Hispania új autójának bemutatkozása

A Hispania Racing Team által korábban kiadott közlemény szerint a 2011-es szezonra tervezett új versenyautójuk bemutatójának a mai, vagy a...

Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)
Módosított a gumiszabályokon az FIA

Az FIA Motorsport Világtanács keddi napon megtartott egyeztetésén megszületett határozat értelmében elfogadták a Pirelli igényét. A 2011-es szezonban a Bridgestone-t...

Biztonsági autó a pályán (Koreai Nagydíj, 2010.10.24)
Változtattak a biztonsági autós szabályon

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára minden bizonnyal már megszokottá vált, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség minden egyes szezon előtt több-kevesebb...

Close