Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A McLarent idézi majd a Marussia 2012-es autója | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A McLarent idézi majd a Marussia 2012-es autója

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.02.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,354
Timo Glock (Marussia F1 Team, Barcelona teszt, 2012.02.23)

A Marussia színeiben versenyző Timo Glock még a tavalyi konstrukció módosított változatával rótta a köröket a barcelonai teszten. © Marussia F1 Team

Egyes hírforrások beszámolója alapján a Vodafone McLaren Mercedes alakulattal technikai partnerségben álló Marussia F1 Team 2012-es autója bizonyos tekintetben az MP4-27-es konstrukció megjelenését fogja majd tükrözni.

Az egykori Virgin és a wokingi gárda között létrejött kontraktusnak köszönhetően a Marussia alakulata nemcsak a McLaren kiváló szakembereinek tudását kamatoztathatja majd az idei évben, hanem a számítógépes technológiájuk mellett a szélcsatornájukat is használatba vehetik az autó fejlesztéseinél. Éppen ezért talán nem is olyan meglepő a Marussia nyilatkozata, miszerint az új autójuk orrkúpja nem a többség által is alkalmazott lépcsős kivitel szerint készül majd el, hanem sokkal inkább a McLaren Mercedes MP4-27-es karcsú, ívelt vonalvezetésű orr-részére fog majd emlékeztetni.

Mint ismeretes, a Nemzetközi Automobil Szövetség változtatott a 2012-es évre szóló technikai szabályzat bizonyos pontjain, és az úgynevezett ráfutásos balesetek megelőzése érdekében az autók elülső részét alacsonyabbra kell építeni. Ennek megfelelően tehát az orrkúpnak a válaszfal előtti szakasza a referencialemeztől mért távolsága nem haladhatja meg az 550mm-t, de a válaszfal és a pilótafülke elülső éle közötti terület magassága továbbra is 625mm-ben lett maximalizálva.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A CT01 fedélzeti kamerás felvétele Jerezből
A CT01 fedélzeti kamerás felvétele Jerezből (Videó)

Az egykori Team Lotus csapatból Caterham F1 Team alakulattá fejlődött Formula-1-es istálló a 2012-es szezonban a CT01-es konstrukcióval áll majd...

A hátsó felfüggesztés és a KERS akkumulátora (Red Bull Racing, Maláj Nagydíj, 2011.04.10)
Új összetételű akkumulátorok az F1 számára

A londoni székhelyű BAE Systems új összetételű akkumulátorok fejlesztésébe kezdett, amelyeket elsősorban az autósportok résztvevői számára fognak majd gyártani. Az...

Formula-1 FIA frontális törésteszt
Technikai ismertető: Törésteszt a Formula-1-ben (+Videó)

A hétköznapi életben, a közutakon használatos személyautók és az utcai használatra tervezett sportautók esetében alkalmazott töréstesztekhez hasonló vizsgálatok a Formula-1-ben...

Close