Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A McLaren kitolja az új autó bemutatójának időpontját | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A McLaren kitolja az új autó bemutatójának időpontját

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.09. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,005
McLaren Mercedes MP4-25 bemutató (McLaren Mercedes, 2010.01.29)

A 2011-es év első tesztsorozatán még egy átmeneti konstrukcióval lép pályára a McLaren csapat, és csak azt követően, február 4-én érkezik majd az új MP4-26-os autó. © Vodafone McLaren Mercedes

A McLaren-Mercedes alakulat hivatalosan is közzétette, hogy az idei év első tesztsorozatán még nem a 2011-es szezonra tervezett konstrukciójukkal, hanem egy átmeneti versenygéppel róják majd a köröket. Bejelentésükből az is kiderült, hogy az új szerzeményüket a háromnapos felkészülést követően február 4-én fogják majd bemutatni a nagyközönségnek.

Az előzetes információk szerint a wokingi gárda az MP4-26-os névvel ellátott versenyautót Berlinben fogja leleplezni, melyet első ízben a február 10…13 között megrendezésre kerülő jerezi tesztsorozat alkalmával visznek majd pályára. Ennek megfelelően tehát az év első felkészülésén a tavalyi konstrukcióval – amely rendelkezni fog ugyan már továbbfejlesztett elemekkel -, kezdik majd meg a munkát.

A csapat azonban hozzátette azt is, hogy a 2011-es kihívójuk megjelenése nem a fejlesztési ütemezés hibájából csúszik, csupán az így nyert extra napokat a szélcsatornai vizsgálatokra kívánják szánni.

A Formula-1-es mezőny tagjai közül nem a McLaren istálló az egyetlen, aki nem az új versenyautóval vág neki az első teszteknek, hiszen a Virgin Racing, a Hispania Racing Team és a Force India is a tavalyi négykerekűvel lép majd pályára.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Kamui Kobayashi (Sauber F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)
A Sauber lepaktált az olaszokkal

A hinwilli központú Sauber alakulat új technikai partnerre váltott a versenyzői overálok tekintetében. A pilóták és a boxutcai szerelőcsapat tűzálló...

Nicolas Tombazis (Ferrari, Malaj Nagydij, 2010.04.02)
Az aerodinamikától várja az előrelépést a Ferrari

Az elmúlt idényben komoly nehézséget állított a világbajnoki címet nyert Red Bull Racing alakulat a nagy múltú Ferrari szakemberei elé,...

Bruno Senna (Hispania Racing Team, Brazil Nagydíj, 2010.11.06)
A Hispania radikálisan új autóval készül 2011-re

A tavalyi szezonban Bruno Sennával és Karun Chandhokkal debütált Hispania Racing Team szegényes szereplése ellenére a csapatvezető bizakodva várja a...

Close