Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A McLaren aerodinamikai szakembere a Team Lotushoz igazolt | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A McLaren aerodinamikai szakembere a Team Lotushoz igazolt

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.11.26. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,754
Orrkúpok (Team Lotus, Spanyol Nagydíj, 2011)

A 2012-es évben a Team Lotus utódja, a Caterham F1 Team újabb technikai szaktekintéllyel igyekszik javítani eddigi teljesítményén. © Team Lotus

A 2012-es évben új névvel, Caterham F1 Team-ként szereplő alakulat hivatalosan is bejelentette, hogy technikai szintjük minél hatékonyabb fejlesztésének érdekében új kiváló szakemberrel bővítik a csapat technikai gárdáját.

A Team Lotusnak a Brazil Nagydíj pénteki napján tett bejelentése szerint a McLaren Mercedes és a Ferrari alakulatoknál is ismert John Iley csatlakozni fog majd a „zöldekhez”, hogy a következő évre szánt konstrukciót minél eredményesebbé tegyék. A Lotus, illetve a jövőbeni Caterham csapat új technikai szakembere olyan ismert személyekkel dolgozhat majd együtt, mint Mike Gascoyne, a Red Bull egykori technikai igazgatójával, Mark Smith-el, és a Renault volt sportigazgatójával, Steve Nielsennel.

A Lotus a szervezeti felépítésben tervezett változtatások mellett további módosításokat is eszközöl majd, miszerint át fogják helyezni központjukat Hinghamből az egykori Arrows istálló bázisára, Leafieldbe.

John Iley F1-es pályafutása elején dolgozott a McLaren alakulatnál, valamint a Jordan Grand Prix-nél is, amikor ott Mike Gascoyne látta el a technikai igazgató számára deklarált feladatokat. 2002-ben Gascoyne-nal együtt a Renault csapathoz szerződtek, majd két év elteltével a Formula-1 egyik legnagyobb múlttal rendelkező alakulatához, a Ferrarihoz igazolt. Iley a maranellóiak színeiben az aerodinamikai részleg vezetőjeként kamatoztathatta addigi ismereteit, ahol Rory Byrne és Ross Brawn társaságában tevékenykedett.

A Ferrarinál eltöltött időszakát követően 2010-ben Iley újra visszatért egykori kenyéradójához, a McLarenhez, ahonnan a Lotus bejelentése szerint két teljes szezont követően vált újra csapatot. A szakember távozásával a wokingi gárda két kiváló szaktekintéllyel lesz, illetve lett szegényebb, miután a hónap elején Luca Furbato a Toro Rosso kötelékében folytatja tovább Formula-1-es pályafutását.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Robert Kubica (Renault, Brazil Nagydíj, 2010)
Módosítani kell az interlagosi versenypályán

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki szezon utolsó állomása, a Brazil Nagydíj előtt néhány nappal nyilvánosságra jutott, hogy a dél-amerikai futamnak otthont...

Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Új fejlesztésű lágy gumikat kap a mezőny a brazil futamra

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli már az elmúlt hónapban bejelentette, hogy a szezonzáró Brazil Nagydíjon mely gumikeverékeket fogja majd...

Pálya animáció (Brazil Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Brazil Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es szezon végén a Formula-1-es vándorcirkusz Dél-Amerikába, a Brazil Nagydíj helyszínére utazik. A nagy múlttal rendelkező 4.3km hosszú interlagosi...

Close