Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A második teszt előtt mutatják be a Virgin új autóját | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A második teszt előtt mutatják be a Virgin új autóját

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 992
Timo Glock (Virgin Racing, Brazil Nagydíj, 2010.11.07)

Nagy előrelépést vár a csapat a kizárólagosan CFD igénybevételével fejlesztett 2011-es konstrukciótól. © Marussia Virgin Racing

A Formula-1 2010-es évében debütáló Virgin Racing által kiadott közleményből kiderült, hogy a csapat ott lesz ugyan a február 1-én kezdődő valenciai tesztsorozaton, de akkor még csak a tavalyi konstrukcióval fognak dolgozni.

Az angliai bázisú csapat majd csak az első tesztelést követően, február 7-én fogja bemutatni új versenyautóját a nagyérdeműnek, amelyre Londonban fog sor kerülni. Nagy várakozás övezi az új négykerekű érkezését, hiszen a csapat több ízben is hangoztatta, hogy a fejlesztések során továbbra sem használták a szélcsatorna nyújtotta lehetőségeket, csakis a megduplázott kapacitású CFD technológiájukat vetették be, amitől komolyabb mértékű előrelépést remélnek.

A csapat – amely már korábban bejelentette, hogy a 2011-es évre Timo Glock mellé a Lucas di Grassit váltó Jerome d’Ambrosiót szerződtette le pilótának – tehát a február 10-i jerezi teszten viheti pályára az MVR-02-es négykerekűt.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Red Bull Racing RB6 bemutató (Valencia, 2010.02.10)
Az új Red Bull is az első tesztnapon mutatkozik be

A tavalyi szezont világbajnoki címmel záró Red Bull Racing alakulat hivatalosan is bejelentette, hogy a 2011-es évre tervezett RB7-es névre...

Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)
Színkódokkal jelölik majd a Pirelli gumijait

Egyes hírforrások beszámolója szerint a Formula-1 új gumibeszállító partnere, a Pirelli, eltérő színnel fogja jelölni a négyféle keverékből álló száraz...

Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)
Tartósabb első gumikat készített a Pirelli

A Pirelli első kollektív tesztelése óta megerősítette az első gumikat, ami vélhetően nagy segítséget jelenthet majd azon pilótáknak, akik a...

Close