Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Marussia MR01-es autója indulhat az ausztrál futamon | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Marussia MR01-es autója indulhat az ausztrál futamon

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.03.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,513
Timo Glock (Marussia F1 Team, Silverstone, 2012.03.05)

A Marussia F1 Team 2012-es konstrukciója is teljesítette az FIA által megkövetelt törésteszteket. © Marussia F1 Team

A Formula-1-es Marussia csapat hivatalos közleményben tudatta, hogy a 2012-es szezonra megépített MR01-es versenyautójuk sikerrel teljesítette az FIA kötelező töréstesztjeit, melynek köszönhetően az új autóval léphetnek majd pályára a következő héten megrendezésre kerülő Ausztrál Nagydíjon.

Mint ismeretes, a Nemzetközi Automobil Szövetség az idei évben szigorításokat vezetett be a töréstesztek elvégzésével kapcsolatban. Ennek megfelelően pedig csakis az az autó léphetett pályára a szezon előtti tesztsorozatokon, amelyik megfelelő eredményt ért el az FIA által előírt töréstesztek során. Mindez igencsak komoly terhet jelentett a mérnökök számára, hiszen a korábbi évekkel ellentétben jóval hamarabb készen kellett lennie annak az új autóval, aki a lehető legtöbbet szeretett volna már tesztelni, és adatokat gyűjteni az új szerzeménnyel kapcsolatban.

A Marussia számára sajnálatos módon nem adatott meg annak a lehetősége, hogy a legutóbbi barcelonai teszteken kipróbálhassák az MR01-et, miután a korábbi töréstesztek nem voltak maradéktalanul elvégezhetőek. A csapat szakembereinek jó néhány ponton változtatni kellett az autón, amely kissé eltérő gondolkodást igényelt az eredeti koncepcióhoz képest. A fáradozások azonban meghozták a várva várt előrelépést, de hogy mindez mire lesz majd elegendő a sereghajtó Marussia számára, Ausztráliában létható lesz majd.

***

A Nemzetközi Automobil Szövetség által előírt dinamikus- és statikus töréstesztek technikai részletei egy korábbi bejegyzésben kerültek bemutatásra: Technikai ismertető: Törésteszt a Formula-1-ben (+Videó)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Formula1Tech Blog ajánló (Mondd el a véleményed)
Formula1Tech Blog: Melyik csapat lesz a 2012-es szezon meglepetése?

Hamarosan kezdetét veszi a Formula-1-es világbajnoki sorozat új, 2012-es szezonja. Minden bizonnyal sokan várják már, hogy a csapatok kigördüljenek majd...

Az autó felkészítése (Sauber F1 Team, Barcelona teszt, 2012.03.01)
Matt Morris: Megbízható a Sauber C31-es konstrukciója

A Sauber alakulat számára kiválóan végződött a 2012-es szezon előtt megrendezett első barcelonai tesztsorozat. A Spanyolországban lebonyolított felkészülés során a...

Romain Grosjean (Lotus F1 Team, Barcelona teszt, 2012.02.21)
A Lotus áttervezte az E20 hibás elemeit

Az elmúlt héten megrendezett barcelonai tesztsorozat nem éppen az előzetes elvárások szerint alakult a Lotus F1 Team számára. A február...

Close