Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Marussia KERS-sel áll majd rajthoz 2013-ban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Marussia KERS-sel áll majd rajthoz 2013-ban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.12.08. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,042
Cosworth motor (Marussia F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2012)

A Marussia jelenlegi tervei szerint ott lesz a KERS a 2013-as versenyautóikban (Fotó: Sutton Images)

A Formula-1 kis csapata, a Marussia F1 Team a jelenlegi információk szerint jól halad a 2013-as szezonra szánt versenyautójuk tervezésével és megépítésével. Mint ismeretes, a gárda az elmúlt idény szezon előtti tesztsorozatán a 2011-es évben használt konstrukcióval jelent meg, és az új, MR01-es négykerekűt a legutolsó tesztelési lehetőség során, a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat megelőzően próbálták ki először valós körülmények között.

 

A 2012-es konstrukció késésének hátterében az új autó első pályára vitelét megelőzően kötelező jelleggel elvégzendő FIA töréstesztek során tapasztalt nem megfelelőségek álltak, amelyek kiküszöbölése, illetve megoldása nem ment zökkenőmentesen.

 

A Marussia által kiadott legfrissebb információk szerint azonban a csapat az előzetes tervek szerint halad a 2013-as szezonra szánt versenyautó megépítésével, és ígéretük szerint ott tudnak majd lenni az új autóval a jövő évi első, február 5-én megrendezésre kerülő jerezi tesztsorozaton.

 

A 2012-es évben a HRT mellett a Marussia volt az a csapat, amelynek az autójába nem volt installálva a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer, viszont a következő évben már a Williams alakulat által biztosított hibrid hajtás ott lesz az új konstrukciókban.

 

A Marussia által közölt információk szerint a 2013-as évben szintén Cosworth erőforrásokat használó alakulat annak a KERS-nek a továbbfejlesztett változatát fogja majd alkalmazni, amelyet az idei évben sikerrel használt a Williams a Renault erőforrásokhoz illesztve.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Motor (Ferrari, Spanyol Nagydíj, 2012)
A közegellenállás, a motorerő és Interlagos összefüggései

Egy héttel a vadonat új austini versenypályán megrendezett Amerikai Nagydíjat követően a Formula-1 mezőnye a szezon utolsó versenyhétvégéjének otthont adó,...

Renault RS27 motor (Renault, Jerez teszt, 2012.02.06)
Új generátort kapnak a Renault motort használók Brazíliában

A 2012-es Formula-1-es világbajnokság utolsó állomásán, a Brazil Nagydíjon a Renault erőforrásokat használó csapatok új fejlesztésű generátorokkal lépnek majd pályára....

Előzési zóna (Brazil Nagydíj, 2012)
Egy előzési zóna és kisebb módosítások a brazil pályán

A Formula-1 2012-es világbajnoki szezonja az elkövetkező hétvégén megrendezésre kerülő Brazil Nagydíjjal ér majd véget.   Az interlagosi versenypályán lebonyolításra...

Close