Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Magneti Marelli pontosítana a KERS-szabályon | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Magneti Marelli pontosítana a KERS-szabályon

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,341
A KERS-re utaló figyelmeztető jelzés (AT&T Williams, Valencia teszt, 2011.02.01)

A Magneti Marelli véleménye szerint a KERS-re vonatkozó szabályok kétértelműsége miatt gondok adódhatnak a későbbiekben. © AT&T Williams

A Magneti Marelli álláspontja szerint nincs teljes mértékben megállapítva, hogy a csapatok mennyit költhetnek a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer fejlesztésére, ill. használatára.

Robert Dalla, az olasz autóipari beszállító cég motorsport részlegének igazgatója úgy véli, hogy a Formula-1 szabályrendszere nem fogalmaz egyértelműen a KERS anyagi oldalára vonatkozóan. A regulák mindössze csak annyit tartalmaznak, hogy egymillió eurót lehet fordítani magára a hibrid rendszerre, és emellett további négymillió eurót pedig a fejlesztési munkák finanszírozására. Arra vonatkozó utalás azonban nincs a sorok között, hogy ez a limit magára a sportágra, vagy az egyes csapatokra értendő-e.

A szabályok félreérthetősége a későbbiek folyamán akár gondot is okozhat, hiszen a Magneti Marelli mellett a Mercedes is dolgozik a saját KERS-ének fejlesztésén, amit végül több csapat is beépít majd az autójába. A Renault- és a Ferrari erőforrásait használó alakulatok az olasz-, míg a Mercedes motorokkal dolgozó csapatok a németek által készített rendszert fogják alkalmazni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pirelli gumiabroncs (Pirelli, Jerez teszt, 2011.02.12)
Nagy darabok válnak le a Pirelli gumikról

Ahogyan arról már korábban is lehetett hallani, a Pirelli gumiabroncsokkal kapcsolatban több versenyző is kifejtette aggodalmait. Elmondásuk szerint a Formula-1...

Formula-1 szélcsatorna
A szélcsatorna továbbra is fontos a McLarennek

Az aerodinamikai fejlesztések eszköztárában helyet foglaló szélcsatorna és a CFD-nek nevezett számítógépes áramlástan alkalmazásával kapcsolatosan igencsak megosztott véleményekkel lehet találkozni...

Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)
A Pirelli reagált a kritikákra

A Pirelli hivatalos közleményben adott választ azon kritikákra, amelyek egyes versenyzők részéről hangoztak el az olasz gyártó által biztosított gumiabroncsok...

Close