Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Lotusnak oda kell tennie magát 2011-ben | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Lotusnak oda kell tennie magát 2011-ben

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 904
Mike Gascoyne (Team Lotus, Belga Nagydíj, 2010.08.27)

A Lotus istálló technikai vezetője szerint a 2011-es évben már a nagyobb csapatokat kell mércének tekinteniük. © Lotus Team

A Lotus Racing alakulat technikai vezetője, Mike Gascoyne meglehetősen szókimondóan nyilatkozott saját csapatát illetően. Az ismert szakember ugyanis arra figyelmeztette csapatát, hogy a tavalyi bemutatkozásukat követően a soron következő idényben már a nagyobb csapatokkal kell felvenniük a versenyt.

Az újonc alakulat a 2010-es évben Kovalainen teljesítményének köszönhetően a Japán Nagydíjon elért 12-dik helyezésével ugyan meg tudta előzni közvetlen ellenfelét, a Hispániát, de az élmezőny tagjaitól általában hozzávetőlegesen három másodperccel mindig lassabb volt.

A következő időszakban magasabb szintre kell lépnünk, és ezúttal már a nagyokat kell mércének tekintenünk.” – nyilatkozta Mike Gascoyne. „Természetesen most mondhatnánk azt is, hogy szép volt fiúk, de szerintem sokkal helytállóbb, ha azt mondjuk, hogy most már itt az ideje, hogy rendesen végezzük a dolgunkat.” – bírált élesen a Lotus technikai vezetője.

Mindazonáltal, hogy a Lotus Team autóiban a következő évben már Renault erőforrások és a Red Bull által kifejlesztett sebességváltók foglalnak majd helyet, a szakember mégis óva intett a túlságosan magas elvárásoktól. „Nem szabad megfeledkezni arról, hogy a Red Bull összesen hét évet áldozott a fejlesztési programjára, és minden bizonnyal jóval több pénzt költött erre, mint a mi csapatunk. Nem elhanyagolandó az a tényező sem, hogy a Jaguar személyében egy meglévő csapatot vásároltak fel, ami azt hiszem óriási előnynek mondható.” – tette hozzá Gascoyne.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Lucas di Grassi (Virgin Racing, Német Nagydíj, 2010.07.23)
A Virgin a CFD technológiával erősít

A Virgin Racing alakulat vezetője, John Booth elmondta, hogy teljes mértékben elégedett a Wirth Research CFD technológiájával, amelynek segítségével tervezték...

Heikki Kovalainen (Team Lotus, Monacói Nagydíj, 2010.05.13)
A Lotus mellőzni fogja a KERS használatát

A 2011-es évre bevezetett új technikai előírások értelmében újra visszatér a Formula-1-be a KERS néven ismertté vált Kinetikai Energia Visszanyerő...

Sauber C29 bemutató (Sauber, Valencia, 2010.01.31)
A Sauber kezdi az autó bemutatók sorát

A 2011-es év csapatai közül elsőként a Sauber alakulat fogja lerántani a leplet a vadonat új tervezésű négykerekűjéről. A hinwilli...

Close