Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Lotus elárulta a 2012-es autójuk nevét | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Lotus elárulta a 2012-es autójuk nevét

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.01.27. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,723
Hátsó légterelő szárny (Lotus Renault GP, Kanadai Nagydíj, 2011)

Az 500-dik nagydíjára készülő Lotus F1 Team E20-as névvel látja majd el a 2012-es konstrukcióját. © Lotus Renault GP

Annak ellenére, hogy a Lotus F1 Team csapat által készített, 2012-es szezonra szánt vadonat új konstrukció hivatalos bemutatójára még nem került sor, már tudni lehet milyen azonosítóval fog majd rendelkezni a vélhetően arany-fekete színű négykerekű.

A tavalyi évben Lotus Renault GP néven szerepelt csapat R31-es kóddal felvértezett versenyautóval teljesítette a nagydíjakat, így a korábbi évek analógiájára joggal hihetnénk azt, hogy az új szerzemény a soron következő R32-es névvel lép majd a nyilvánosság elé. A Lotus F1 Team twitter oldalán megjelent információk, és a csapatvezető, Eric Boullier nyilatkozata azonban egyértelművé tette a dolgot. A szakember elmondása szerint az új tervezésű versenyautó ezúttal az E20-as jelölést fogja majd kapni, amellyel egyrészt a csapat központjának, Enstone-nak szeretnének ezen a módon tiszteletet adni, míg a 20-as számmal azt kívánják tudtul adni, hogy a Benetton, a Renault és a Lotus neve alatt az idei lesz sorrendben a huszadik általuk tervezett Formula-1-es versenyautó.

A Lotus számára a 20 nagydíjat tartalmazó 2012-es szezon újabb mérföldkövet fog jelenteni, hiszen ebben az évben teljesítik majd az 500-dik futamukat az autóversenyzés elit kategóriájának számító Formula-1-es világbajnokságban.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
A Lotus elárulta a 2012-es autójuk nevét, 5.0 out of 5 based on 2 ratings


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Autóbemutató (Caterham F1 Team, 2012.01.25)
Technikai ismertető: Caterham Renault CT01

A 2012-es Formula-1-es világbajnokságban szereplő csapatok közül elsőként a Caterham F1 Team mutatta be a legújabb szerzeményét. A tavalyi szezont...

DRS-vonal (Spanyol Nagydíj, 2011)
Változni fognak a DRS-zónák 2012-ben

A tavalyi évben bevezetett technikai szabálymódosítások egyikeként a Formula-1 megismerkedhetett a DRS fogalmával. Mint ahogyan az a legtöbb új szabályozás...

A Pirelli 2012-es gumiabroncsai (Abu Dhabi, 2012.01.25)
A Pirelli bemutatta a 2012-es abroncsokat

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli Abu Dhabiban tartott sajtótájékoztató keretén belül ismertette a 2012-es évre szóló terveit, és egyúttal...

Close