Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Lotus a KERS-t is a Red Bull Racingtől kapja majd jövőre | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Lotus a KERS-t is a Red Bull Racingtől kapja majd jövőre

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.15. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,181
Orrkúpok (Team Lotus, Spanyol Nagydíj, 2011)

A Renault motor és a sebességváltó mellett a KERS is a Red Bull Racingtől érkezik majd a Lotus csapathoz a 2012-es évben. © Team Lotus

A Team Lotus által bejelentett információ szerint újabb komolyabb technikai előrelépésre készül Tony Fernandes csapata, miután a 2012-es évben a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert is a Red Bull Racing istálló fogja biztosítani a számukra.

A két csapat közötti együttműködés nem újkeletű, hiszen a Lotus már az idei évben is az energiaitalosoktól vásárolja a V8-as Renault motorokat és a hajtáslánc részét képező hétfokozatú sebességváltót is. A Lotus vezetősége még az idei szezon elején úgy döntött, hogy nem fogják a KERS-t integrálni a T128-as konstrukciójukba, és helyette az autó más területét érintő fejlesztésekre próbáltak, illetve próbálnak fókuszálni, és az egyes versenypályákon mutatott teljesítményük szerint egyértelmű előrelépést könyvelhetnek el.

Annak ellenére, hogy a Red Bull Racing a szezon első részében igencsak küszködött a KERS rendszerükkel, mára már úgy tűnik, hogy sikerült hibrid hajtásnál korábban jelentkezett problémákat megoldaniuk. A Red Bull Racing és a Team Lotus közötti kontraktusnak megfelelően tehát a következő szezonban is az Adrian Neweyék által használt hajtásláncot fogja majd megkapni Fernandes csapata. Minden bizonnyal a KERS-t érintően is jól járhatnak majd, hiszen azt is a Red Bull erőátviteli rendszeréhez tervezték, amely vélhetően a 2012-es idény kezdetére még kiforrottabb állapotba kerül majd.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Kipufogó (Ferrari, Angol Nagydíj, 2011)
Ferrari 150 Italia: Módosított kipufogórendszer

A tavalyi szezonhoz hasonlóan a 2011-es évre bevezetett technikai szabálymódosításoknak köszönhetően a csapatoknak leginkább a versenyautók aerodinamikai vonatkozásában van lehetőségük...

Első légterelő szárny (Sauber F1 Team, Angol Nagydíj, 2011)
Sauber Ferrari C30: Első szárny, avagy variációk két témára

A silverstone-i futamnak otthont adó versenypálya vonalvezetéséből eredő gyors irányváltoztatások, a kanyarokban szükséges nagyobb menetstabilitás biztosítása, és nem utolsó sorban...

Formula1Tech Blog ajánló (Mondd el a véleményed)
Formula1Tech Blog: Mit eredményezhet a “fújt” diffúzor használatának korlátozása?

A legutóbbi szavazás alkalmával (Hogyan befolyásolja majd az erőviszonyokat a kipufogógázzal "fújt" diffúzor használatának korlátozása az Angol Nagydíjtól kezdődően?) az...

Close