Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A kísérleti gumik háttérbe szorultak Malajziában | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A kísérleti gumik háttérbe szorultak Malajziában

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.09. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,119
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)

A malajziai hétvégén az extra gumikeverékek kevés időt töltöttek a pályán, így változhat a Pirelli eredeti stratégiája a török futamot illetően. © Pirelli

A Maláj Nagydíj pénteki szabadedzései során a Pirelli két-két kemény keverékű gumigarnitúrát biztosított a csapatok számára, hogy a tesztek eredménye segítsen majd a törökországi futamra szánt gumiabroncsok kiválasztásában.

A sepangi versenyre történő felkészülés miatt azonban a mezőny többsége csak a délelőtti edzés során vitte pályára az extra gumikat, így az olasz gyártó nem kapott kellő információkat azok teljesítményével kapcsolatban. Éppen ezért a Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery úgy nyilatkozott, hogy miután a malajziai versenyre szállított gumik tulajdonképpen jól vizsgáztak, és a kísérleti gumik pedig nem tudtak kellő időt a pályán tölteni, nagy valószínűséggel a Sepangban bevetett kemény keverékeket fogják majd Isztambulban is használatba venni.

A törökországi pálya legkritikusabb részeit annak speciális, hosszan elnyújtott kanyarívei jelentik. Itt nemcsak a gumiabroncsok oldalirányú terhelése nagyobb, de azok felmelegedése is másképpen következik be, mint a szokványosnak mondható kanyarok esetében. Pontosan ezért igyekszik a Pirelli megfelelő módon megerősített gumikkal megérkezni majd Isztambulba, és minden bizonnyal a malajziai pályán lebonyolításra kerülő versenyen szertett tapasztalatok jó szolgálatot tehetnek majd a megfelelő összetételű papucsok kifejlesztésében.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Verseny előzetes (Maláj Nagydíj, 2011)
Verseny előzetes: Maláj Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki szezon második állomásaként szereplő Maláj Nagydíj helyszínéül szolgáló Sepang International Circuit versenypálya vonalvezetése mellett a magas...

Pálya animáció (Maláj Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Maláj Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es szezon második állomásának otthont adó Maláj Nagydíj komoly kihívásokat tartogat a pilóták és a technika számára egyaránt. A...

Pirelli gumiabroncs színkódok (Pirelli, 2011.04.07)
Módosítja a keverékek jelölését a Pirelli

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon bebizonyosodott, hogy a Pirelli által a különböző gumikeverékek megkülönböztetésére használni kívánt külső megjelölések nem igazán láthatóak...

Close