Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Hispania szélcsatornát bérel a fejlesztésekhez | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Hispania szélcsatornát bérel a fejlesztésekhez

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.13. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,168
Az autók felkészítése (Hispania Racing Team, Maláj Nagydíj, 2011.04.07)

A Hispania csapata átfogó aerodinamikai fejlesztésekkel készül a következő versenyekre. © Hispania Racing Team

A Hispania Racing Team pilótái az idei szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon nem állhattak rajthoz, miután a futamot megelőző kvalifikáció során nem tettek eleget a 107%-os szabálynak. Az elmúlt hétvégén megrendezett második megmérettetésen, a malajziai versenyen viszont már sokkal jobb volt a helyzet, hiszen sikerült végre versenykörülmények között is kipróbálniuk a 2011-es szezonra tervezett F111-es konstrukciójukat.

A HRT irányítása igyekszik a rendelkezésükre álló kereteken belül megragadni minden olyan lehetőséget, amelyek segíthetik a csapatot a jobb teljesítmény elérésében. Az idény előtt a Williams alakulattal kötött megállapodás értelmében a grove-i csapattól kapják a sebességváltókat, és ezúttal pedig egy újabb megállapodás értelmében az aerodinamikai fejlesztésekhez a Mercedes GP-től fogják majd bérelni az egyik szélcsatornájukat.

A Mercedes alakulat összesen két szélcsatornával rendelkezik, viszont a jelenlegi F1-es szabályozások miatt ezek közül csak egyet használhatnak a fejlesztésekhez, illetve a tesztelésekhez. Éppen ezért nincs akadálya annak, hogy a másik létesítményt kiadják más csapatnak, amire jelenleg a Hispania főnöke, Colin Kolles adta le igényét. Ez pedig azt jelenti, hogy a „kis” csapat komoly terveket szövöget az aerodinamikai újítások terén, de hogy ezen törekvések mennyire fognak majd tükröződni az eredményekben, az egyelőre a jövő zenéje.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Sebastian Vettel (Red Bull Racing, Maláj Nagydíj, 2011.04.09)
Vettel Malajziát is meghódította (Maláj Nagydíj, 2011) – 2. rész

Force India F1 Team (14) Adrian Sutil, 11. hely (15) Paul di Resta, 10. hely A malajziai helyszínre jellemző magas...

Pálya animáció (Kínai Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Kínai Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es szezon harmadik állomásának otthont adó Kínai Nagydíj helyszíne a legmodernebb versenypályák közé sorolható a jelenlegi Formula-1-es versenynaptárban. A...

Első kerékfelfüggesztés (Lotus Renault, Maláj Nagydíj, 2011)
A Renault szétrobbant kerekének technikai háttere

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki sorozat második állomásaként megrendezett Maláj Nagydíj pénteki szabadedzésén egy igencsak látványos, és ami ennél is fontosabb,...

Close