Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Hispania radikálisan új autóval készül 2011-re | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Hispania radikálisan új autóval készül 2011-re

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.07. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 934
Bruno Senna (Hispania Racing Team, Brazil Nagydíj, 2010.11.06)

A HRT bemutatkozó éve igencsak szegényesen alakult. A kezdeti nehézségek után az új technikai partnerekkel viszont bizakodva várják a 2011-es évet. © Hispania Racing Team

A tavalyi szezonban Bruno Sennával és Karun Chandhokkal debütált Hispania Racing Team szegényes szereplése ellenére a csapatvezető bizakodva várja a soron következő idényt. Colin Kolles egyértelmű előrelépéseket vár a 2011-es évben, amelyben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít az új konstrukcióban helyet kapott Cosworth erőforrásnak és a Williams által kifejlesztett és gyártott sebességváltónak egyaránt.

A Hispania alakulatának meglehetősen nyögvenyelőre sikeredett az előző évi bemutatkozásuk, hiszen a bahreini szezonnyitó futam előtt még az is kérdéses volt, hogy egyáltalán fel tudnak-e sorakozni a rajtrácsra. Az első versenyen való indulás nehézségeit legyőzve tovább gyarapította a balszerencsék sorát, hogy a csapat életében az első nagydíj kettős kieséssel végződött. A gárda versenyzőinek a teljes idény alatt szinte bérelt helyük volt a mezőny végén, ami nem is olyan meglepő, ha figyelembe vesszük milyen anyagi gondokkal küszködtek. Ennek tudatában pedig nem is olyan meglepő, hogy az autók fejlesztésébe sem tudtak megfelelő forrást invesztálni. Éppen ezért több ízben is rákényszerült a csapat arra, hogy az olyan versenypályákon, amelyek karakterisztikája jelentősen eltér egymástól, ugyan azt az aerodinamikai elemet használják.

A kedvezőtlen szituációk sora sajnálatos módon folytatódni látszik a 2011-es évre vonatkozóan is, hiszen a csapatvezetőség és a Toyota között meghiúsult együttműködés miatt a Hispania kénytelen saját magának versenyautót építeni. Ennek ellenére azonban a csapatvezető, Colin Kolles nem látja olyan feketén a helyzetüket.

Az új autónk teljesen másképpen néz ki, mint a tavalyi konstrukció.” – árulta el Kolles az egyik nyilatkozatában.

A HRT következő szezonra szánt versenygépét a neves technikai szakember, Geoff Willis tervezi, aki ezúttal a Cosworth motorokat és a Williams alakulattól kapott sebességváltókat is a saját eszköztárában tudhatja.

A hidraulikai rendszer és a Cosworth motor a Willimas-től származik. Ezzel az összetétellel az elmúlt idényben az első tíz helyezett közé lehetett kerülni, ami azt hiszem egyáltalán nem is olyan rossz. Bízom benne, hogy az aerodinamikai összetételünkön is tudunk majd fejleszteni. Valenciában még a tavalyi autóval fogunk pályára lépni, majd azt követően pedig valószínűleg egy módosított, átmeneti konstrukciót használunk majd, az új tervezésű versenyautó végleges bevetése előtt.” – tette hozzá reménykedve Colin Kolles.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Adrian Sutil (Force India F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)
A 2010-es autóval kezd tesztelni a Force India csapata

A Force India alakulat bejelentése szerint a 2011-es szezonkezdet előtti első hivatalos tesztsorozatra a tavalyi versenyautójukkal fognak majd megérkezni, mert...

Lotus Renault festés (Lotus Renault GP, 2010.12.08)
A Lotus Renault GP két autó-bemutatót tervez

A Renault és a Lotus együttműködése kapcsán a 2011-es idényben pályára lépő Lotus Renault GP is bejelentette az új tervezésű...

Sauber C29 bemutató (Sauber, Valencia, 2010.01.31)
Valenciában mutatják be a Sauber C30-at

A Sauber csapat hivatalosan is bejelentette, hogy a 2011-es szezonra tervezett vadonat új versenygépét a valencia tesztsorozat előtt egy nappal,...

Close