Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Hispania mérnöke megkérdőjelezte a KERS előnyeit | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Hispania mérnöke megkérdőjelezte a KERS előnyeit

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.29. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,017
Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)

A Virgin és a Lotus mellett a Hispania Racing Team sem szándékozik használni 2011-ben a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert. © Hispania Racing Team

Mindamellett, hogy a 2011-ben érvénybe lépő új technikai szabályok értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer, a korábbi bejelentések alapján már tudható, hogy a Virgin, a Hispania és a Lotus sem kívánja majd használni a hibrid technológiát.

A fentiekben említett alakulatok mindegyike a KERS bevezetésének magas költségvonzatára hivatkozva hozták meg döntésüket, de emellett a HRT technikai szakembere, Antonio Coquerella még a KERS hatékonyságával kapcsolatban sincs egyértelműen meggyőződve. Elmondása szerint sokkal inkább üzleti szempontokat vél felfedezni az érintett rendszer visszatérésének hátterében.

Ez nem más, mint egy divatos zöld technológia, amelynek újbóli alkalmazásának révén, nyilvánvalóan több személyautó-eladást lehet prognosztizálni. Több nagyobb gyár a saját marketingeszközének tekinti a KERS alkalmazását, hogy megerősíthessék az F1-es befektetésük szükségességét.” – nyilatkozta a Hispania képviseletében Antonio Coquerella.

A Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert magába foglaló betűszóval a 2009-es évben ismerkedhetett meg a sport, de a csapatok közösen arra a megállapodásra jutottak, hogy 2010-ben egységesen lemondanak ennek használatáról.

A KERS alkalmazásának lényege az, hogy az autó fékezése során energiát tárol el egy speciális rendszer, amit egy gombnyomás hatására plusz lóerőként fel tud szabadítani a versenyző. A hibrid hajtási technológia visszatérésével kapcsolatban érdemes továbbá megemlíteni, hogy a 2009-es idényben bevezetett rendszerhez képest a következő szezonra nem fog emelkedni a KERS által leadható maximális teljesítmény értéke.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Lotus Renault festés (Lotus Renault GP, 2010.12.08)
Január elején érkezik a Lotus Renault

Ahogyan az a Formula-1-es csapatok életében általában lenni szokott, a következő szezonra szánt új versenyautójuk bemutatóját, ill. első hivatalos pályatesztjét...

Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)
A Pirelli folytatta a tesztelést Bahreinben

A Formula-1-es sorozat korábbi gumibeszállítóját, a Bridgestone-t 2011-ben leváltó Pirelli tovább folytatta a jövő évre való felkészülését Bahreinben. A szahíri...

Ross Brawn (Mercedes GP Petronas F1 Team, Magyar Nagydíj, 2010.08.01)
Ross Brawn nem aggódik az új diffúzor-szabály miatt

A tavalyi évben meghonosított emeletes diffúzorok további használatát – amely a megjelenésének évében komoly támadásoknak volt kitéve egyes csapatok részéről...

Close