Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Hispania és a Virgin sem épít a KERS-re | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Hispania és a Virgin sem épít a KERS-re

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.22. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 961
Bruno Senna (Hispania Racing Team, Brazil Nagydíj, 2010.11.06)

Annak ellenére, hogy 2011-ben újra használható lesz a KERS, az elmúlt szezon két újonc csapata nem kívánja azt alkalmazni jövőre. © Hispania Racing Team

Mindazonáltal, hogy a 2011-es szezonban bevezetésre kerülő új technikai szabályok értelmében ismét visszatér a KERS a Formula-1-be, mégis lesznek olyan csapatok, akik mellőzni kívánják a rendszer használatát. Korábban már Timo Glock is nyilatkozott, hogy csapata, a Virgin Racing nem fogja használni a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert.

A Virgin mellett az elmúlt szezon másik újonc istállója, a Hispania Racing Team is hasonlóan döntött, és ők sem kívánják beépíteni az új autójukba a hibrid rendszert.

A fékezések alkalmával keletkezett energia eltárolására, és adott pillanatban annak felhasználásával nyert extra lóerők előállítására hivatott berendezés 2009-ben mutatkozott be először a száguldó cirkuszban, amitől az FIA szakemberei az előzések számának növekedését várták. A KERS bevezetésének évében azonban gyorsan nyilvánvalóvá vált annak igencsak magas költségigénye, ezért csak néhány csapat vette azt használatba.

Az elmúlt idényben viszont a csapatok egyöntetűen azt a döntést hozták, hogy mellőzik a rendszer alkalmazását, tették ezt annak ellenére, hogy a technikai szabályzat lehetővé tette annak használatát.

A 2011-es évben azonban újra visszatérhet a KERS, és mindamellett, hogy már néhány csapat jelezte, hogy be fogja építeni az új autójába a hibrid technológiát, mégis vannak olyanok, akik nem élnek majd a lehetőséggel. A Virgin Racing és a Hispania Racing Team motorbeszállítójától kiszivárgott információk szerint ugyanis a két alakulat nem tervezi a KERS használatát.

A dolgok jelenlegi állása szerint csak a Williams az egyetlen partnerünk, aki be fogja vetni a KERS-t, a Virgin és a HRT pedig már jelezte szándékát, hogy mellőzni kívánja a rendszer használatát 2011-ben, és talán csak az azt követő évben alkalmazza majd.” – nyilatkozta a Cosworth Formula-1-es részlegének vezetője, Mark Gallagher.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Timo Glock (Virgin Racing, Japán Nagydíj, 2010.10.09)
Timo Glock nem bízik a KERS-ben

A 2011-es évre bevezetett technikai szabálymódosítások értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszernek nevezett KERS. A száguldó...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Újra visszatér a szívóhatást generáló fenéklemez?

Az elmúlt napokban véglegesített 2013-as szabályváltozásokat követően máris egy újabb módosítás-tervezet látott napvilágot, miszerint közel harminc éves szünetet követően újra...

Adrian Newey (Red Bull Racing, Spanyol, Nagydíj, 2010.05.08)
Newey okolható a Pirelli gumik rossz teljesítménye miatt?

A 2010-es évben világbajnoki címet nyert Red Bull Racing pilóta, Sebastian Vettel számára igencsak balszerencsésen zajlott az Abu Dzabiban megrendezett...

Close