Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A hátsó egyenesben lesz használható a DRS Sanghajban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A hátsó egyenesben lesz használható a DRS Sanghajban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.14. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,073
Előzési zóna (Kínai Nagydíj, 2011)

Az idei első két versennyel ellentétben a kínai pályán nem a célegyenesben, hanem a közel 1.3km-es hátsó egyenesben lesz használható a DRS. © FIA

Az idei szezonban bevezetett menetközben állítható hátsó szárnyak több-kevesebb sikerrel, de bemutatkoztak az első két nagydíj alkalmával. A szezonnyitó melbourne-i és az egy héttel ezelőtt megrendezett Maláj Nagydíjon egyaránt a pályák célegyenesében volt használható a DRS.

A soron következő, harmadik futammal kapcsolatban azonban a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, hogy a kínai versenypályának nem a célegyenesében, hanem az előzetes várakozásoknak megfelelően az annál hosszabb, hozzávetőlegesen 1.3km-es hátsó egyenesében lesz majd aktiválható a Légellenállást Csökkentő Rendszer. A sebesség-, illetve a távolságmérési pontot, ahol az előzésre készülő pilótának 1 másodpercen belül kell lennie az előtte haladóhoz képest, nagyjából a 12-es számú kanyar bejáratánál helyezik el, és a hátsó légterelő szárny mozgatására szolgáló DRS-t majd az egyenesbe történő behajtást követően lehet csak működtetni. Úgy tűnik, hogy a DRS hatékony lehet a kínai pálya ezen szakaszában, hiszen az érintett egyenes végén nagyjából 326km/h körüli tempót érnek el az autók, mielőtt elkezdik a soron következő kanyar teljesítéséhez szükséges fékezést.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Technikai követelmények (Kínai Nagydíj, 2011)
Technikai követelmények: Kínai Nagydíj (2011)

Szinte napra pontosan majdnem egy évet követően a Formula-1-es vándorcirkusz mezőnye újra visszatér Kínába, ahol a pilóták a Hermann Tilke...

Az autók felkészítése (Hispania Racing Team, Maláj Nagydíj, 2011.04.07)
A Hispania szélcsatornát bérel a fejlesztésekhez

A Hispania Racing Team pilótái az idei szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon nem állhattak rajthoz, miután a futamot megelőző kvalifikáció során nem...

Sebastian Vettel (Red Bull Racing, Maláj Nagydíj, 2011.04.09)
Vettel Malajziát is meghódította (Maláj Nagydíj, 2011) – 2. rész

Force India F1 Team (14) Adrian Sutil, 11. hely (15) Paul di Resta, 10. hely A malajziai helyszínre jellemző magas...

Close