Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Formtech építi a Hispania új autóját? | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Formtech építi a Hispania új autóját?

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.14. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 985
Bruno Senna (Hispania Racing Team, Brazil Nagydíj, 2010.11.06)

Lehetséges, hogy a Lotus, a Toro Rosso és a Renault beszállítója segíti majd a HRT-t a 2011-es autójuk megépítésében. © Hispania Racing Team

Egyes híresztelések szerint az egykori Super Aguri versenyistálló technikai támogatója, a Formtech Composites fogja majd segíteni a 2011-es évben a Hispania csapatát, így nincs kizárva annak a lehetősége, hogy már az új konstrukció megépítéséből is ki fogják venni a részüket.

A Hispania Racing Team csapat tulajdonosa, Jose Ramon Carabante egy korábbi nyilatkozatában már elmondta, hogy a 2011-es szezonra szánt versenyautójukat Németországban és Angliában építik.

A Mark Preston vezette oxfordshire-i központú Formtech vállalat a mai napig is óriási részt vállal a száguldó cirkuszban, hiszen Lotus, a Renault és a Toro Rosso csapatoknak is szállít. „Ha már egyszer meg tudtuk oldani, hogy száz nap leforgása alatt el tudtuk készíteni a Super Agurit, akkor szinte semmi sem lehetetlen.” – nyilatkozta Preston, aki ezzel minden bizonnyal a 2011-es szezon előtti, meglehetősen kevés rendelkezésre álló idő mennyiségére próbált utalni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Renault R30 bemutató (Renault, Valencia, 2010.01.31)
Január végén érkezik a Lotus-Renault GP új autója

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára miden bizonnyal ismeretes, hogy a Renault alakulat eladta részesedését az F1-es csapatából, melynek következtében az...

Ferrari F10 hátsó légterelő szárny (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)
Aggodalmak az állítható hátsó szárnyak körül

A Nemzetközi Automobil Szövetség múlt heti ülésén meghozott döntés értelmében a 2011-es szezonban bevezetik a pilóta által menetközben állítható hátsó...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Az FIA zöld utat adott az új szabályoknak

A Nemzetközi Automobil Szövetség Motorsport Világtanácsa elfogadta a következő két évben bevezetni kívánt szabálymódosításokat, és mindezek mellett véglegesítették a 2013-as...

Close