Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Force India szakembere csatlakozott a Williamshez | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Force India szakembere csatlakozott a Williamshez

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.02.12. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,331
Dominic Harlow (Force India, Jerez teszt, 2011.02.10)

Dominic Harlow (jobbról) a Force India csapatnál vezető versenymérnökként dolgozott. © Sahara Force India Formula One Team

Néhány nappal ezelőtt a Sauber F1 Team technikai csapatának szervezeti átalakulásáról lehetett hallani, miszerint a hinwilli alakulat technikai igazgatója, James Key elhagyta korábbi munkaadóját.

A legutóbbi információk szerint azonban még nem ért véget a 2012-es szezon előtti helyezkedések sora, amely ezúttal talán a Williams alakulatot érintheti pozitívan. Mint ismeretes, a tavalyi év novemberében jelentette be hivatalosan a grove-i istálló, hogy a Formula-1-es boxutca egyik legjobban ismert személye, Patrick Head leköszön addigi posztjáról, ahol főmérnöki teendőket látott el az elmúlt szezon során. Az angliai csapat életében Head igencsak meghatározó szerepet töltött be, aki a Williams 1977-es megalakulása óta erősítette szakértelmével az alakulatot. Távozása azonban felfogható úgy is, hogy csupán egy formalitásról van szó, hiszen a kiváló technikai szakember továbbra is a Williams F1 közelségében marad, miután pályafutását a Williams Hybrid Power-nél folytatja majd tovább.

Patrick Headet megelőzően a csapat technikai igazgatója, Sam Michael is elbúcsúzott munkaadójától, aki a Vodafone McLaren Mercedes csapatánál folytatja tovább F1-es pályafutását.

A Williams csapatnál tovább folytatódnak a mérnöki állományt érintő helyezkedések, de ezúttal nem az egyik szakemberük kilépéséről, hanem éppen ellenkezőleg, egy új mérnök érkezéséről számoltak be. Ezúttal a Force Indiát 2007-től szolgáló vezető versenymérnököt, Dominic Harlow-t nyerték meg maguknak, aki a Williams csapatnál vezető beosztású mérnökként igyekezhet majd erősíteni Frank Williamséket.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pedro de la Rosa (Hispania Racing Team, Jerez teszt, 2012.02.08)
Megbukott a törésteszten a Hispania 2012-es autója

A Hispania Racing Team részéről nem éppen az előzetes tervek szerint zajlik a 2012-es évre szánt új versenyautó megépítésével kapcsolatos...

McLaren animáció: Az MP4-27-es autó bemutatása
McLaren animáció: Az MP4-27-es autó bemutatása (Videó)

A McLaren 2012-re tervezett MP4-27-es versenyautója az elmúlt szezonban használt konstrukció evolúciójaként jelent meg. Az alacsony építésű orrkúp és a...

Ferrari animáció: Az F2012-es autó bemutatása
Ferrari animáció: Az F2012-es autó bemutatása (Videó)

A Ferrari F2012-es autója több kisebb-nagyobb újítást hordoz magán. Az új kipufogórendszer és az új airbox mellett az első- és...

Close