Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Ferrari új karosszériája átment a törésteszten | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Ferrari új karosszériája átment a törésteszten

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.30. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 943
FIA teszt (Kanadai Nagydíj, 2010.06.12)

Az új építésű versenyautók minden egyes szerkezeti elemét a használatba vétel előtt az FIA-nak át kell vizsgálnia. © FIA

Egyes sajtóbeszámolók szerint a Ferrari csapat által a 2011-es szezonban használni kívánt új karosszéria sikeresen teljesítette az FIA által előírt dinamikus- és statikus törésteszteket.

A Milánó mellett elvégzett vizsgálatsorozatot követően az olasz alakulat technikai igazgatója, Aldo Costa megkönnyebbüléssel fogadta a teszt jó értékelését, annak ellenére, hogy a Formula-1-ben használt versenyautókat több alkalommal is alávetik véletlenszerű vizsgálatoknak az FIA technikai szakemberei.

Az új tervezésű konstrukció megépítéséhez állítólag anyagában, ill. szerkezeti összetételében is eltérő alapanyagokat használnak fel a maranellóiak. A Ferrari által közölt információk szerint az autójuk többi alkotóelemét is rövidesen alávetik az FIA ellenőrzéseinek, hiszen a következő évi első hivatalos tesztsorozaton már az új autóval kívánnak majd pályára lépni Alonsóék.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)
A Hispania mérnöke megkérdőjelezte a KERS előnyeit

Mindamellett, hogy a 2011-ben érvénybe lépő új technikai szabályok értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer, a...

Lotus Renault festés (Lotus Renault GP, 2010.12.08)
Január elején érkezik a Lotus Renault

Ahogyan az a Formula-1-es csapatok életében általában lenni szokott, a következő szezonra szánt új versenyautójuk bemutatóját, ill. első hivatalos pályatesztjét...

Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)
A Pirelli folytatta a tesztelést Bahreinben

A Formula-1-es sorozat korábbi gumibeszállítóját, a Bridgestone-t 2011-ben leváltó Pirelli tovább folytatta a jövő évre való felkészülését Bahreinben. A szahíri...

Close