Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Ferrari egyetért az előzési zóna ötletével | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Ferrari egyetért az előzési zóna ötletével

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.02.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,100
Fernando Alonso (Ferrari, Valencia teszt, 2011.02.01)

Az FIA minden egyes versenypályára vonatkozóan megadja, hogy hol lehet a pilótának állítania a hátsó szárny dőlésszögén. © Scuderia Ferrari Marlboro

A Ferrari alakulat egyetértését fejezte ki az FIA azon ötletével kapcsolatban, miszerint a hamarosan induló szezonra bevezetett, menetközben állítható hátsó légterelő szárnyakat csakis az előre megadott pályaszakaszokon használhatják az előzések megkönnyítésére a pilóták.

Az előzetes információk szerint a leghosszabb egyenes szakaszokon kijelölt 600m-es távon lesz lehetőség az új rendszer használatára, viszont ezt a kiterjedést a maranellói gárda vezetése nem tartja elegendőnek.

Véleményünk szerint a tervbe vett 600m-es pályaszakasz nem biztos, hogy elegendő lesz. Úgy gondoljuk, hogy az előzésekhez ehhez hosszabb útra lenne szükség, de nyilvánvalóan az FIA szándékosan ad meg viszonylag rövidebb távot, hogy ne legyen túlságosan is egyszerű az előzések kivitelezése.” – nyilatkozta a Ferrari technikai csapatának vezetője, Aldo Costa.

Az FIA csak az első négy nagydíjra vonatkozóan határozza meg előre a hátsó légterelő szárny használatának szabályait, hogy a tapasztalatok ismeretében szükség szerint a későbbiekben módosítani tudják az előírásokat.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Rubens Barrichello (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.10)
A Williamsé a legkisebb sebességváltó

A 2011-es szezonra tervezett versenyautók közül néhány igen meglepő technikai újítást is tartalmaz. A Williams alakulat által megépített FW33-as konstrukció...

Nico Rosberg (Mercedes GP Petronas F1 Team, Japán Nagydíj, 2010.10.10)
Előzési zónák várnak a pilótákra

Egyes hírforrások beszámolója szerint, a Nemzetközi Automobil Szövetség a héten fogja tájékoztatni a csapatokat arról, hogy a szezon első négy...

Michael Schumacher (Mercedes GP Petronas F1 Team, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Mercedes és a McLaren lemásolja a Renault kipufogóját

Egyes híresztelések szerint már vannak olyan csapatok, akik a Renault által kifejlesztett megoldáshoz hasonló, előretolt kipufogó-rendszerrel próbálkoznak a közeljövőben. Ahogyan...

Close