Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Cosworth megoldotta a motorhibák okát | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Cosworth megoldotta a motorhibák okát

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 845
Cosworth (Williams-Cosworth, 2006.10.07)

A 2010-es visszatérését sikeresnek vallja a Cosworth, miután az év elején meglehetősen hamar megoldották a kezdeti problémákat. © AT&T Williams

A Cosworth cég 2006-ban búcsúzott el a Formula-1-től, de az idei évben újra visszatért a száguldó cirkuszba, ahol a három újonc csapat mellett a Williams istálló hivatalos motorszállítója volt.

A nagy múlttal rendelkező vállalat F1-es programját vezető Mark Gallagher elmondta, hogy az általuk összeállított erőforrásoknak elsősorban az élettartamán és az üzemanyag-fogyasztásukon kellett javítani. „A mérnökeink kiváló munkát végeztek. Az általunk készített motorok már a szezon előtti tesztelések során is kiválóan teljesítettek, de hiba lett volna azt gondolnunk, hogy nem lesz problémánk a jövőben.” – nyilatkozta Gallagher.

Az esős időjárás nem igazán kedvezett a tesztekhez, és ez azért hátráltatta a munkánkat. Az olajrendszeren is kellett némi módosítást eszközölnünk, hogy minél optimálisabb legyen az üzemanyag-fogyasztásunk. Elégedett vagyok, hogy sikerült gyorsan megtalálnunk a problémák okát, és hogy orvosolni is tudtuk mindazokat.” – tette hozzá a Cosworth szakembere.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Mike Gascoyne (Team Lotus, Belga Nagydíj, 2010.08.27)
A Lotusnak oda kell tennie magát 2011-ben

A Lotus Racing alakulat technikai vezetője, Mike Gascoyne meglehetősen szókimondóan nyilatkozott saját csapatát illetően. Az ismert szakember ugyanis arra figyelmeztette...

Lucas di Grassi (Virgin Racing, Német Nagydíj, 2010.07.23)
A Virgin a CFD technológiával erősít

A Virgin Racing alakulat vezetője, John Booth elmondta, hogy teljes mértékben elégedett a Wirth Research CFD technológiájával, amelynek segítségével tervezték...

Heikki Kovalainen (Team Lotus, Monacói Nagydíj, 2010.05.13)
A Lotus mellőzni fogja a KERS használatát

A 2011-es évre bevezetett új technikai előírások értelmében újra visszatér a Formula-1-be a KERS néven ismertté vált Kinetikai Energia Visszanyerő...

Close