Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Cosworth fejleszti a saját KERS-ét? | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Cosworth fejleszti a saját KERS-ét?

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 743
Cosworth (Williams-Cosworth, 2006.10.07)

A két év múlva életbe lépő új motorszabályoknak egy komplex rendszerrel kíván megfelelni a brit motorgyártó. © AT&T Williams

Néhány héttel ezelőtt a Cosworth vállalattól nem éppen pozitív véleményeket lehetett hallani a 2013-ban bevezetésre kerülő új motorszabályokkal kapcsolatban, de mára kissé megváltozott az álláspontjuk. Mindazonáltal, hogy a Formula-1-es projekt vezetője, Mark Gallagher még azt nyilatkozta, hogy a hétköznapi ember túlságosan gyengének fogja majd gondolni az 1.6 literes, négyhengeres turbófeltöltős erőforrásokat, az angliai vállalat egy teljesen új bejelentéssel állt elő.

A két év múlva életbe lépő új motorszabályoknak megfelelni kívánó Cosworth ugyanis egy komplex csomaggal kíván majd élni a csapatok felé, vagyis KERS-szel együtt szeretnék majd biztosítani a turbófeltöltős aggregátjaikat.

Úgy gondolom, hogy a 2013-as évre már saját magunk által fejlesztett KERS-szel is fogunk rendelkezni. A jelenlegi technikai partnereink közül a Williams alakulat az általuk készített megoldással oldják meg az ezzel kapcsolatos feladatokat, velük szemben viszont a Virgin Racing és a Hispania Racing Team nem képes önerőből véghezvinni a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer kifejlesztését. Az ilyen helyzetek megoldása érdekében próbálunk hosszútávú megoldással előállni.” – nyilatkozta Mark Gallagher.

Sokat fáradoztunk annak érdekében, hogy az általunk készített motorokat alkalmassá tegyük a KERS fogadására, így szerintem nem lesz akadálya annak, hogy az előzőleg említett csapatok használhassák majd az új rendszert.” – tette hozzá a Cosworth szakembere.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Michael Schumacher (Mercedes GP Petronas F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.20)
A Mercedes 2011-es autója átment a törésteszten

A Ferrari csapat decemberi, sikeres FIA töréstesztjét követően ezúttal a Mercedesnél is megkönnyebbülhetnek, hiszen a német gárda 2011-es szezonra tervezett...

Tony Fernandes (Team Lotus, Jerez teszt, 2010.02.19)
A Team Lotus kiáll az új motorszabályok mellett

A Ferrari és a Mercedes csapatokkal ellentétben a Team Lotus vezetője pozitívan vélekedik a 2013-as szezonban bevezetésre kerülő új motorszabályokkal...

Luca di Montezemolo (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)
A Ferrari változtatna az új motorszabályokon

Ahogyan arról már korábban lehetett olvasni, az FIA Motorsport Világtanács decemberben már elfogadta a 2013-as évre tervezett új motorszabályokat, miszerint...

Close