Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A 2010-es autóval kezdi majd a tesztelést a Hispania | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A 2010-es autóval kezdi majd a tesztelést a Hispania

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.30. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,020
Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)

Anyagi források hiánya miatt a Hispania Racing Team nem épít új autót a 2011-es szezonra. © Hispania Racing F1 Team-Cosworth

Egyes információk szerint az elmúlt szezonban debütált Hispania Racing Team a 2010-es évben használt konstrukciójukkal fogja megkezdeni a téli tesztsorozatot, sőt, a következő évben sem egy új autóval, hanem a tavalyi módosított változatával állnak majd rajthoz.

A spanyol központú csapat az elmúlt szezon elején viszonylag hirtelen felbontotta szerződését az autójukat megtervező és megépítő Dallarával, és jó ideig úgy tűnt, hogy a Toyota léphet majd a helyére. A csapat elképzelése azonban beteljesületlen maradt, miután a japán autógyártó visszalépett az együttműködés megkezdése előtt.

Mivel a mai napig Colin Kollesnak, a Hispania csapatát vezető személynek nem sikerült komolyabb technikai háttérrel rendelkező konstruktőri céggel megállapodni, jogosan merül fel annak feltételezése, hogy a 2010-es évben használt autó továbbfejlesztett változatával lesznek majd képesek pályára lépni. A csapat tulajdonosa, Jose Ramon Carabante egy korábbi interjújában megemlítette, hogy tárgyalásokat folytatnak azzal a Santanderrel, amely a McLaren és a Ferrari technikai partnere is egyben. A hír azonban a mai napig még nem lett megerősítve.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Adrian Newey (Red Bull Racing, 2010.11.16)
A Red Bull Racing a tavalyi autóra alapozza a fejlesztéseket

A Red Bull Racing alakulat technikai igazgatójaként tevékenykedő Adrian Newey egy korábbi nyilatkozatában már elmondta, hogy a 2011-ben életbe lépő...

Ross Brawn (Mercedes GP Petronas F1 Team, Japán Nagydíj, 2010.10.10)
Brawn élesen bírálta a Mercedes szimulátorát

A Mercedes Formula-1-es alakulatának vezetője egy korábbi nyilatkozatában elmondta, hogy a csapat pilótái által használt szimulátor nem éppen a mai...

FIA teszt (Kanadai Nagydíj, 2010.06.12)
A Ferrari új karosszériája átment a törésteszten

Egyes sajtóbeszámolók szerint a Ferrari csapat által a 2011-es szezonban használni kívánt új karosszéria sikeresen teljesítette az FIA által előírt...

Close